اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیتی ستاد صالحین استان قزوین خبر داد

ارتقای مراحل تثبیت و رشد حلقه‌های صالحین قزوین

معاون تربیتی ستاد صالحین سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: ارتقای مراحل تثبیت و رشد حلقه‌های صالحین استان قزوین در دستور کار ستاد صالحین این استان قرار دارد.

ارتقای مراحل تثبیت و رشد حلقه‌های صالحین قزوین

حجت‌الاسلام ابوالفضل صیاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: ستاد صالحین در سه مرحله «جذب» یعنی ورود افراد به بسیج و حلقه‌های صالحین، «تثبیت» یعنی ثابت نگه داشتن افراد در حلقه‌ها و برنامه‌ها و فعالیت‌های حلقه‌ها و نیز «رشد» یعنی تربیت و ارتقای افراد در تمام ابعاد اخلاقی، درصدد است مراحل تثبیت و رشد را در افراد ارتقا بخشیده و تقویت کند. 

وی مسایل تربیتی، معرفتی، بصیرتی و مهارتی را از اهداف مهم تشکیل شجره طیبه حلقه‌های صالحین برشمرد و افزود: این حلقه‌ها شامل سرگروه، مربی، سرمربی و استاد در قالب گروه‌های 15 تا 20 نفره است که با محوریت یک نفر به عنوان سرگروه ارتباط‌گیری شده و برنامه‌های منسجم و خارج از حلقه با محورهای چهارگانه تربیتی، معرفتی، بصیرتی و مهارتی برگزار می‌شود. 

این مسئول ادامه داد: هدف از تشکیل حلقه‌های صالحین، نیروسازی برای انقلاب اسلامی و امام زمان (عج) است. 

معاون تربیتی ستاد صالحین سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: بسیج یک تشکل کاملا مردمی و خودجوش است که از زمان تشکیل تاکنون، در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی موفق عمل کرده و موثر بوده است. 

صیاد تصریح کرد: بیش از چهار هزار نفر در قالب بسیج محلات، اقشار و زنان عضو حلقه‌های صالحین هستند که در مرحله کیفی‌سازی قرار دارند و این کیفی‌سازی در مرحله ارتقا است.

 وی اضافه کرد: تمام امید نظام اسلامی، مردم بسیجی هستند که هیچ گونه اتکا و وابستگی به جایی ندارند و به صورت خودجوش پای انقلاب  و نظام ایستاده‌اند. 

این مسئول با ذکر اینکه بسیجیان در برابر جنگ سخت و جنگ نرم دشمنان همواره قد علم کرده و مدافع و محافظ مردم و مقام معظم رهبری بوده و هستند، بیان کرد: ولایت مطلقه فقیه به دلیل تسلط و آگاهی در مسایل اسلامی و مسایل روز دنیا و امور کشور، توانسته اسلام و نظام را در همه زمینه‌ها به سمت پیشرفت سوق داده و هدایت کند. 

معاون تربیتی ستاد صالحین سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اذعان داشت: به طور طبیعی، جامعه‌ای که رهبر و راهنمایی نداشته باشد محکوم به شکست است و پیشرفتی نداشته و راه به جایی نخواهد برد.

 صیاد افزود: مردم باید همگام با بسیجیان تابع محض ولایت فقیه باشند و پای ولایت و نایب امام زمان (عج) ایستاده و پای‌بند باشند تا اهداف اسلامی در جامعه تحقق یافته و بستر لازم برای ظهور امام زمان (عج) فراهم شود. 

وی، برگزاری میقات صالحین هم‌زمان با سراسر کشور در میعادگاه‌های نماز جمعه را نمایش قدرت و حضور بسیج در تمام عرصه‌ها و زمینه‌ها دانست. 

انتهای پیام/77006/ت40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول