اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر صنعت عنوان کرد

حمایت وزارت صنعت از فعالیت‌های تحقیقاتی مرتبط با صنعت‌

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وزارت صنعت از فعالیت‌های تحقیقاتی مرتبط با صنعت حمایت می‌کند.

حمایت وزارت صنعت از فعالیت‌های تحقیقاتی مرتبط با صنعت‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدعلی سیدابریشمی عصر امروز در حاشیه آیین افتتاح مرکز فناوری کسب و کار شهرک صنعتی 2 کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه شهرک‌های صنعتی وظیفه وزارت صنعت و معدن و اداره آن به عهده شرکت‌های خدماتی است.

وی، هدف از افتتاح مراکز کسب و کار را ارتباط میان مشاوران و مهندسان با واحدهای صنعتی و تسهیل کار دانست و ادامه داد: در مراکز کسب و کار خدمات نرم‌افزاری به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی ارائه می‌شود.

سیدابریشمی تصریح کرد: برای استفاده از انرژی‌های جدید مشوق‌هایی برای سرمایه‌گذاران توسط وزارت نیرو در نظر گرفته شده است که به ازای تولید هر کیلووات برق‌‌، 5 میلیون و 500 هزار تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

وی علت توقف بعضی از واحدهای صنعتی را مشکل فروش، مواد اولیه و تحریم دانست و افزود: وزارت صنعت از کارهای تحقیقاتی مرتبط با صنعت حمایت می‌کند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت متذکر شد: ما نیز دوست داریم تا ارتباط نزدیک و نتیجه ملموسی در بهره‌وری و رفع موانع واحدهای صنعتی داشته باشیم.

سیدابریشمی عنوان کرد: نیاز واحدهای صنعتی باید مشخص و در دستور کار تحقیقات قرار گیرد.

به گزارش فارس، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین از ایستگاه خورشیدی شهرک صنعتی 2 کرمان و نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک، متوسط و شهرک‌های صنعتی استان کرمان بازدید کرد.

انتهای پیام/80017/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول