اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی همدان خبر داد

آغاز ثبت ‌نام از شرکت‌های دانش‌بنیان در مرکز کسب و کار همدان

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی همدان از آغاز ثبت ‌نام از شرکت‌های دانش‌بنیان در مرکز کسب و کار همدان خبر داد.

آغاز ثبت ‌نام از شرکت‌های دانش‌بنیان در مرکز کسب و کار همدان

بهرام هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به افتتاح مرکز کسب و کار در آینده‌ای نزدیک، اظهار داشت: با توجه به این مهم شرکت‌های فنی و مهندسی، دانش‌بنیان، emcها، شرکت‌های مدیریت صادرات و شرکت‌های فعال در حوزه بازرگانی یا صادرات واحدهای تولیدی می‌توانند برای حضور در این مرکز ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: شرکت‌های فنی و مهندسی می‌توانند با حضور در مرکز کسب و کار به واحدهای صنعتی خدمات ارائه کنند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی همدان خاطرنشان کرد: افرادی که تجربه بالایی داشته و خدمات بهتری به واحدهای صنعتی ارائه کنند در اولویت قرار می‌گیرند.

این مسئول با بیان اینکه مرکز کسب و کار در محدوده شهرک بوعلی و در هشت کیلومتری جاده همدان ـ تهران قرار دارد، بیان داشت:‌ واگذاری نیز به صورت اجاره و بر اساس مقررات سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است.

هاشمی تأکید کرد: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به ساختمان شماره 2 شرکت شهرک‌های صنعتی همدان واقع در خیابان مهدیه روبروی بانک ملی معاونت صنایع کوچک مراجعه کرده یا با شماره تلفن 8273318 تماس حاصل کنند.

وی با اشاره به فعالیت مرکز کسب و کار موقت با هشت واحد مستقر در شهرک صنعتی بوعلی ابراز داشت: مرکز کسب و کار جدید به صورت دائم و در راستای ارتقای شرکت‌های فنی مهندسی و دانش‌بنیان و ارائه خدمات به واحدهای صنعتی احداث شده است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی همدان متذکر شد:‌ شرکت‌هایی که در مرکز کسب و کار باشند در اولویت استفاده از یارانه‌های طرح نوسازی قرار داشته و درصد بالایی از این یارانه‌ها به آنها تخصیص داده می‌شود.

وی ادامه داد:‌ برای شرکت‌های فنی مهندسی و دانش‌بنیان مستقر در مرکز کسب و کار نیز برنامه‌هایی چون آموزش، بازدید و... برای ارتقای آنها در نظر گرفته شده است.

هاشمی با اشاره به اهداف استقرار این شرکت‌ها در مرکز کسب و کار، یادآور شد: این شرکت‌ها می‌توانند به عنوان مرکزی به صنعتگران در حوزه تولید، خدمات صادرات، استانداردسازی، کیفیت، آموزش و... برای گرفتن استانداردهای بازارهای هدف به صنعتگران کمک کنند.

وی تصریح کرد: شرکت‌های فنی مهندسی و دانش‌بنیان که در این مرکز استقرار می‌یابند باید در بحث بازاریابی، بسته‌بندی، طراحی و... یاری‌گر واحدهای تولیدی باشند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان ابراز داشت: این مرکز می‌تواند در بحث کلینیک صنعت و خدمات صنعت و با ایجاد رابطه قوی در ارائه خدمات نو و انگیزشی به صنعتگران کمک کند.

وی اذعان داشت: فعالیت این مرکز در راستای تولید بهتر، ماندگاری بازار، کیفیت بالا، تکنولوژی به روز، آموزش نیروی انسانی و دیگر موارد در حوزه بازار و محصول است.

هاشمی با اشاره به بحث فن بازارها، بیان داشت: این شرکت آمادگی دارد شرکت‌های فعال در حوزه فن بازار، دانش‌بنیان، فنی مهندسی و حوزه صنایع تبدیلی، فرآوری معدن، امکان‌سنجی و طرح توجیهی واحدها را در مرکز کسب و کار برای ارائه خدمات به واحدهای صنعتی و صنعتگران استقرار دهد.

وی با اشاره به ارائه خدمات به این شرکت‌ها افزود: اینترنت پرسرعت، خط تلفن، سالن سمینار، کتابخانه و... در اختیار آنان قرار داده می‌شود.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان در پایان عنوان داشت: اداره این مرکز نیز به نوعی با خود شرکت‌ها بوده و می‌توانند با همکاری و ارتباط با یکدیگر با انجمن‌های کیفیت و تعمیرات نگهداری کشور نیز در ارتباط باشند.

انتهای پیام/89006/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول