اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابهر:

ترویج ارزش‌ها یکی از راه‌های نجات از فتنه است

امام جمعه ابهر گفت: ترویج ارزش‌ها یکی از راه‌های نجات از فتنه است.

ترویج ارزش‌ها یکی از راه‌های نجات از فتنه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراسم تجلیل از اصحاب رسانه بسیجی ظهر امروز در سالن جلسات سپاه ناحیه ابهر برگزار شد.

این مراسم به همت روابط عمومی نمایندگی ولی‌فقیه سپاه شهرستان ابهر و با حضور امام جمعه ابهر، فرماندار ابهر، مطبوعات و رسانه‌های این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه ابهر در این مراسم ضمن قدردانی از نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه ابهر، اهل قلم، هفته‌نامه‌ها، روزنامه‌ها و صدا و سیمای مرکز خبر شهرستان ابهر اظهار کرد: امروزه جهان به منزله دهکده است و خبرها ثانیه به ثانیه از طریق روزنامه‌ها، وبلاگ‌ها و اینترنت به سرعت به دنیا می‌رسد.

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ادامه داد: با پیشرفت امکانات خبررسان و اهل قلم در لحظات حساس یک خبر می‌تواند عالمی را تغییر دهد.

این مسئول در ادامه به حماسه 9 دی ماه سال 88 اشاره کرد و گفت: 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

رحیمی تاکید کرد: بهانه خروش مردمی در حماسه 9 دی، حرمت‌شکنی فتنه‌گران در عاشورای حسینی سال 1388 بود.

وی با اشاره به اینکه گستاخی هدفمند عده‌ای در اهانت و جسارت به قرآن، مساجد و مراسم حسینی، تخریب اموال، به بازی گرفتن مقدسات مردم و شعار علیه اصل ولایت فقیه آن هم در روز عزای سالار شهیدان، آحاد ملت ایران را خشمگین کرد، ادامه داد: این خشم مقدس آغازی بر پایان فتنه و پلکانی برای حرکت توفنده کشور در مسیر تعالی و پیشرفت بود.

امام جمعه ابهر به عوامل آگاهی مردم و شیوه‌های مقابله با فتنه اشاره کرده و اظهار داشت: حضرت علی (ع) در خطبه 183 نهج البلاغه عمل بر اساس یقین و تقوا را موجب رهایی از فتنه و آگاهی مردم معرفی می‌کنند.

رحیمی یکی دیگر از راه‌های نجات از فتنه را ترویج ارزش‌ها اعلام کرد و گفت: یکی از عوامل پیدایش فتنه در جامعه اسلامی ضعف اخلاقی افراد است.

وی با تاکید بر اینکه برای خشکاندن ریشه‌های فتنه لازم است که اخلاق اسلامی در همه سطوح و در همه مراحل زندگی ترویج یابد، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و اهل قلم باید در این زمینه ترویج ارزش‌ها را به جامعه اعلام کنند.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید اخلاق اسلامی، سیاسی، اخلاق اجتماعی و... را در جامعه ترویج دهند، ادامه داد: با ترویج این اخلاق هیچ مشکلی در جامعه به وجود نمی‌آید.

این مسئول در پایان خطاب به رسانه‌ها و روزنامه‌های محلی شهر ابهر به کلمه وحدت اشاره کرد و اظهار داشت: امروزه بیشتر از هر زمان دیگری به وحدت نیاز است و همه باید تلاش کنند در مسئله وحدت هوشیاری و آگاهی کامل داشته باشند.

انتهای پیام/73008/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول