اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا:

نگذاریم دشمن فتنه 88 را بازسازی کند

فرمانده سپاه عاشورا خودسازی و بصیرت را بهترین راهکار مقابله با جنگ نرم عنوان کرد و گفت: برای مقابله با شبیخون و قتل عام فرهنگی استکبار، باید استقامت کرده و در کنار خودسازی از دشمن‌شناسی نیز غفلت نکنیم.

نگذاریم دشمن فتنه 88 را بازسازی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار غلام عسکر کریمیان صبح امروز در جلسه هم اندیشی سپاه عاشورا  با توجه به اینکه لازمه بصیرت، دشمن‌شناسی است، اظهار کرد: دشمن درونی نفس و بیرونی استکبار جهانی است که اگر در جهاد اکبر پیروز نشویم، در جهاد اصغر لنگ می‌مانیم.

وی ادامه داد: لازمه جهاد اکبر حضور مستمر در همه صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بوده و این که روابط خود را با عناصر اجتماعی مستحکم کنیم تا دشمن نتواند در قالب جنگ نرم، نظام ما را، با استحاله فرهنگی و سیاسی مواجه ساخته و فتنه سال 88 را دوباره بازسازی کند.

کریمیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای لشکر عاشورا و به خصوص شهید باکری و با اشاره به جایگاه معنوی سپاه بیان کرد: سپاه با توجه به رسالت ذاتی خود(حفظ دستاوردهای انقلاب)، در حوزه جنگ سخت، نیمه سخت و نرم نقش قابل توجهی ایفا می‌کند.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه با بیان اینکه سپاه میراث معنوی و یادگار گران‌بهای شهدای والا مقام دفاع مقدس است، خاطر نشان کرد: اگر سپاه امروز به گذشته خود می‌بالد، در سایه شهدایی است که در اخلاص، ایثارگری، ولایتمداری و خودسازی شاخص بودند.

وی تاکید کرد: پاسداران باید در حوزه اخلاق نیز نسبت به دیگر اقشار جامعه سرآمد بوده و بتوانند امانت الهی شهدا را که دفاع از حریم ولایت و صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس اسلام است به نتیجه برسانند.

همایش «هم اندیشی» با حضور فرماندهان، مسئولان، مدیران و کارکنان سپاه عاشورا در سالن اجتماعات شهدای عاشورا برگزار شد.

انتهای پیام/60001/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول