اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کارگاه آموزشی شناخت ادیان

فرقه وهابیت جز برافروختن آتش فتنه در قلب عالم اسلام هیچ هدفی ندارد

مدیر کمیته امداد شهرستان مشگین‌شهر گفت: فرقه ضاله و انحرافی وهابیت با نفوذ به قلب عالم اسلام و کشتار مسلمانان جز جنگ و آتش‌افروزی هیچ هدفی را دنبال نمی‌کنند.

فرقه وهابیت جز برافروختن آتش فتنه در قلب عالم اسلام هیچ هدفی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی بابایی عصر امروز در مراسم کارگاه آموزشی شناخت ادیان و آگاهی از فرقه‌های ضاله که با حضور 50 نفر از جوانان پیرو ولایت در کمیته امداد مشگین‌شهر برگزار شد، اظهار داشت: اسلام ناب محمدی کامل‌ترین دین در بین ادیان است چرا که اسلام انسان‌ها را به درست‌ترین راه‌ها هدایت می‌کند و انسان را به اوج تقرب الهی می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه اسلام انسان‌ها را به سوی سعادت و نیک فرجامی رهنمون می‌کند، تصریح کرد: عرفان‌های کاذب و ادیان انحرافی از جمله صهیونیست، وهابیت، بهائیت، شیطان‌پرستی و... نه تنها هدایت‌کننده نیستند بلکه منحرف‌کننده و آسیب‌زا هستند.

بابایی با بیان اینکه هدف فرقه وهابیت کشتار مسلمانان و افروختن آتش فتنه و جنگ در بین جوامع اسلامی است، خاطر نشان کرد: پیروان دو فرقه‌ وهابیت و بهائیت از طریق ایمیل‌ها و سایت‌های متعدد علاوه بر تبلیغ افکار و عقاید خود به جعل احادیث و روایت‌های اسلامی و شیعی می‌پردازند و همچنین دین مبین اسلام را به انحای مختلف مورد تمسخر قرار می‌دهند تا شاید بتوانند از شأن آن بکاهند.

این مسئول با اعلام اینکه در صدد هستیم چنین کارگاه‌هایی را برای آگاهی‌بخشی به مددجویان و خانواده‌های تحت حمایت برگزار کنیم، اضافه کرد: با بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی گروه هدف در صدد هستیم تا به مبارزه با این افکار در فضای مجازی و همچنین مناطق مختلف در جامعه بپردازیم.

وی کشتار مسلمانان بیگناه در سوریه و سایر ملل مسلمان را نمونه‌ای از شرارت‌ها و گستاخی‌های افکار ضاله و منحرف وهابیت و صهیونیست عنوان کرد و یادآور شد: دانش‌آموز و دانشجوی مسلمان باید با قرآن مأنوس باشد و از ائمه‌ معصومین (ع) الگو بگیرد تا در برابر حیله‌ها و افکار دشمنان بتواند قد علم کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد مشگین‌شهر در ادامه سخنان خود بیان کرد: دین اسلام دین جامع و کاملی است که حق و باطل را از هم تشخیص داده و تمیز آن را به مسلمانان یاد داده است در حالی که برخی‌ها سعی می‌کنند با شکستن این خط و مرزها بین هویت دینی و ارزشی مسلمانان فاصله بیندازند.

بابایی گفت: جنایاتی که امروز در عالم اسلام شاهد هستیم نتیجه دسیسه و فتنه‌گری مستکبران روزگار به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس است که با مجهز کردن گروه‌های ضد شیعی و اسلامی سعی می‌کنند به حیثیت و آبروی نظام اسلامی خدشه وارد کنند.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول