اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زهره طبیب‌زاده در گفت‌وگو با فارس:

فعال‌شدن دوباره فتنه‌گران باید ریشه‌یابی شود

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس با اشاره به اینکه ضروری است که دلایل فعال‌ شدن دوباره فتنه‌گران مورد ارزیابی قرار گیرد، گفت: باید به این سئوال پاسخ داده شود که چه اتفاقی رخ داده که مجرمان فتنه‌ خود را در جایگاه طلب‌کار ملت می‌دانند.

فعال‌شدن دوباره فتنه‌گران باید ریشه‌یابی شود

زهره طبیب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: رخدادهای ناگوار پس از انتخابات سال 88 آسیب‌های بسیاری به ایران چه در داخل و چه در خارج کشور وارد کرد و موجب شد که مردم ما خسارات بسیاری را به واسطه توطئه فتنه‌گران متحمل شوند.

وی تصریح کرد: اگر هوشیاری و بصیرت ملت ایران و هدایت‌های مدبرانه رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی نبود، به طور قطع فتنه‌گران به اهداف شوم خود دست یافته و ضربه‌ای جبران‌ناپذیر به انقلاب وارد می‌کردند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در خانه ملت گفت: پاسخ فتنه‌گران را مردم با حضور آگاهانه در صحنه و پیروی و حمایت قاطع از رهنمودهای ولایت دادند و این افراد همان زمان با شکست سختی که خوردند، منزوی شدند.

طبیب‌زاده ادامه داد: متاسفانه شاهد هستیم که به دلیل بزرگواری ملت ایران و رافت رهبری عظیم‌الشأن انقلاب و دستگاه قضایی این افراد عبرت نگرفته و امروز مدعی شده‌اند.

* ضرورت ریشه‌یابی فعال شدن فتنه‌گران

وی تاکید کرد: این افراد که در فتنه 88 جرم مرتکب شده و به کشور و اسلام و انقلاب و مردم توهین کرده و آسیب رساندند، امروز از مردم طلب‌کار شده‌اند که جای تاسف دارد.

این نماینده مجلس افزود: امروز باید این سئوال مورد توجه جدی دلسوزان و بزرگان و دوستان انقلاب قرار گیرد که چه اتفاقی رخ داده که مجرمان در جایگاه مدعی نشسته‌اند.

طبیب‌زاده در پایان گفت: امروز ضروری است که دلایل و ریشه‌های فعال‌ شدن فتنه‌گران در شرایط فعلی مورد ارزیابی قرار گرفته و به این سئوال پاسخ داده شود که چه اتفاقی در کشور رخ داده که دشمنان اسلام و انقلاب امروز طلبکارانه با مردم سخن می‌گویند.

انتهای پیام/2302/صا30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول