اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین خبر داد

برپایی نمایشگاه شب‌چله ایرانی در قزوین

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین از برپایی دومین نمایشگاه شب‌چله ایرانی همزمان با پنجمین نمایشگاه نان، شیرینی، شکلات، مواد غذایی، شوینده و بهداشتی از 24 تا 29 آذر ماه در این استان خبر داد.

برپایی نمایشگاه شب‌چله ایرانی در قزوین

علی وحدتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: دومین نمایشگاه شب‌چله ایرانی همزمان با پنجمین نمایشگاه نان، شیرینی، شکلات، مواد غذایی، شوینده و بهداشتی از 24 تا 29 آذر ماه برپا می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه با مشارکت بیش از 50 غرفه و در فضایی به مساحت دو هزار متر مربع برپا می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین بیان کرد: احیای سنت شب یلدای ایرانیان، معرفی توانمندی‌های تولیدکنندگان، ارتباط مستقیم با تولیدکننده و مصرف‌کننده و ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز از جمله اهداف برپایی این رویداد اقتصادی است.

وحدتی تصریح کرد: تولیدکنندگان و نمایندگی‌های معتبر در دومین نمایشگاه شب‌چله ایرانی و پنجمین نمایشگاه نان، شیرینی، شکلات، مواد غذایی، شوینده و بهداشتی از استان‌های زنجان، فارس، آذربایجان‌ شرقی و غربی، اصفهان، گیلان، خراسان رضوی، کرمانشاه، یزد، تهران و قزوین حضور دارند.

این مسئول عنوان کرد: نمایشگاه شب‌چله ایرانی همزمان با پنجمین نمایشگاه نان، شیرینی، شکلات، مواد غذایی، شوینده و بهداشتی از ساعت 15 بعدازظهر تا 21 شب در محل دائمی نمایشگاه‌ها واقع در بلوار خمینی (ره) جنب صدا و سیما پذیرای بازدید عموم و علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/2667/ب20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول