اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 21 آذر

نمایشگاه ملی عکس «مهر محرم» تمدید شد

ششمین نمایشگاه ملی عکس «مهر محرم» تا تاریخ 21 آذر ماه تمدید شد.

نمایشگاه ملی عکس «مهر محرم» تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی مؤسسه موج فرهنگ، با توجه به استقبال فراوان هنرمندان و علاقه‎مندان به هنر عاشورایی از نمایشگاه ملی عکس «مهر محرم» و تقاضاهای بسیار جهت افزایش زمان نمایش آثار، این نمایشگاه به مدت دو روز دیگر تمدید و تا پنج‎شنبه 21 آذر ماه از ساعت 16 تا 20 در نگارخانه سیمرغ فرهنگ‎سرای کومش سمنان میزبان عموم مردم و هنرمندان است. 

ششمین نمایشگاه ملی عکس «مهر محرم» حاوی 50 اثر منتخب هیئت داوران از سه هزار اثر ارسالی به دبیرخانه مسابقه ملی «مهر محرم» است که در مراسم اختتامیه در روز 27 آذر ماه، از سه اثر برگزیده ملی، سه اثر برگزیده استانی و یک اثر برگزیده مردمی با حضور هیئت داوران تجلیل به عمل خواهد آمد. 

ششمین نمایشگاه ملی عکس «مهر محرم» 12 آذر ماه با حضور مسئولان فرهنگی استان سمنان، هنرمندان و عکاسان و علاقه‎مندان در نگارخانه سیمرغ فرهنگ‎سرای کومش سمنان گشایش یافت. 

رئیس هیئت داوران ششمین مسابقه ملی عکس «مهر محرم» بر ضرورت حمایت همه‎جانبه دستگاه‎های دولتی استان سمنان از مسابقه ملی عکس «مهر محرم» تأکید و ابراز امیدواری کرد تا به زودی شاهد نمایش آثار عکاسان شرکت‎کننده در این مسابقه در سطح بین‎المللی باشیم. 

هدف از برگزاری این مسابقه گسترش فرهنگ و هنر عاشورایی، آشنایی با آیین‎های عزاداری ماه محرم در سطح کشور و پیوند بین دین، هنر و رسانه است. 

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، فرمانداری سمنان، بانک انصار مدیریت شعب استان سمنان، حوزه هنری استان سمنان، خانه عکاسان ایران و آتلیه عکس آویژه، مؤسسه موج فرهنگ را در برگزاری این رویداد عاشورایی یاری می‎رسانند. 

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول