اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت حوزه هنری

نمایشگاه عکس «هَیهات مِن الذِلَه» در قزوین برپا شد

آثار برگزیده نخستین سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیئت به همت جامعه ایمانی «مشعر» در قالب برپایی نمایشگاهی در نگارخانه مهر حوزه هنری قزوین در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

نمایشگاه عکس «هَیهات مِن الذِلَه» در قزوین برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نمایشگاه آثار برگزیده نخستین سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیئت با شعار «هَیهات مِن الذِلَه» به همت جامعه ایمانی مشعر و با همکاری حوزه هنری استان قزوین از شنبه بیست و سوم آذرماه 92 به مدت هفت روز در نگارخانه مهر حوزه هنری استان قزوین برگزار می‌شود.

این نمایشگاه معنوی که به هنرنمایی طراحان گرافیک کل کشور در مقام عزاداری ساحت مقدس مرد غریب دشت کربلا و یاران وفادارش منقوش و مزین است، به همت جامعه ایمانی مشعر و با همکاری حوزه هنری استان قزوین  به ارادتمندان عزای حسینی تقدیم شده است.

شایان ذکر است؛ 72 اثر ارزشمند که از سراسر کشور در این نمایشگاه گردآوری شده حاصل هنرنمایی اساتید برجسته عکس و گرافیک کل کشور است که در استان‌های مختلف به نمایش در آمده و با استقبال هنردوستان و ارادتمندان عزای حسینی در سراسر ایران اسلامی مواجه گشته است.

طراحان هنر گرافیک و عموم مردم علاقه‌مند می‌توانند برای بازدید از آثار وزین گردآوری شده در روزهای فوق و از ساعت 10 صبح تا 12 و 16 تا 20 عصر به نگارخانه مهر حوزه هنری واقع در قزوین، بلوار مدرس، روبروی بوستان ملت، پلاک 70 مراجعه کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت فراخوان دومین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیئت می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی سوگواره به نشانی www.soog1542.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/2667/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول