اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کرمان

نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک کرمان افتتاح شد

دومین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط شهرک‌های صنعتی استان کرمان با حضور استاندار کرمان افتتاح شد.

نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک کرمان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز دومین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط شهرک‌های صنعتی استان کرمان در مجتمع تفریحی رفاهی پالیز با حضور استاندار کرمان، فرماندار کرمان، مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان و جمعی دیگر از مسئولان استانی افتتاح شد.

استاندار کرمان از نزدیک با مسئولان این واحدهای صنعتی گفت‌‌و‌گو کرد و در جریان مشکلات این واحدها قرار گرفت و برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در سطح استان کرمان قول همکاری داد.

حمید قاسم‌نژاد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان در حاشیه افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط شهرک‌های صنعتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه 60 واحد تولیدی کوچک و متوسط استان کرمان دستاوردهای خود را در زمینه مواد غذایی، ساختمان، فرش، صنایع فلزی و ... به نمایش گذاشتند.

وی افزود: دلیل برگزاری این نمایشگاه این است که تولیدات برتر صنایع استان کرمان را به معرض نمایش صنایع کوچک سایر استان‌های کشور قرار دهیم که در توافق برای تکمیل تولیدات نهایی تبادل نظر و انتقال تجربه صورت گیرد.

قاسم‌نژاد تصریح کرد: در مسیر توسعه معمولا صنایع کوچک اشتغال خوبی را در جامعه ایجاد می‌کنند و از سراسر کشور هیئت‌ها و تورهای تجاری دعوت کرده‌ایم که در مدت برگزاری نمایشگاه از این صنایع بازدید و تبادل نظر می‌کنند.

وی بیان کرد: این نمایشگاه به مدت چهار روز در حال برگزاری است و استان کرمان به دلیل اینکه نمایشگاه بین‌المللی ندارد، ما ناچار شدیم در این مکان نمایشگاه را برگزار کنیم و امیدواریم هر چه زودتر نمایشگاه بین‌المللی شهر کرمان به بهره‌برداری برسد.

قاسم‌نژاد با اشاره به اینکه 18 شهرک صنعتی فعال در استان کرمان داریم، ابراز داشت: در استان کرمان 40 ناحیه و شهرک صنعتی وجود دارد که از این تعداد در 33 شهرک و ناحیه صنعتی استان کرمان زمین واگذار شده و بقیه هم در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان عنوان کرد: یک هزار و 161 واحد تولیدی تاکنون در این تعداد ناحیه و شهرک صنعتی به بهره‌برداری رسیده که این تعداد زمینه اشتغال حدود 20 هزار نفر را در استان کرمان فراهم کرده است.

انتهای پیام/80018/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول