اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

وحدت حوزه و دانشگاه ایران اسلامی را به اوج رساند

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: وحدت حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های کشورمان ایران اسلامی را به نقطه اوج و عزت رساند.

وحدت حوزه و دانشگاه ایران اسلامی را به اوج رساند

حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن هفته وحدت قرار گرفته‌ایم، این ایام را تبریک گفت و اظهار داشت: اتحاد و همدلی روحانیان و دانشگاهیان نقشه‌های شوم دشمنان اسلام را خنثی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سالگرد به شهادت رسیدن شهید دکتر آیت‌الله محمد مفتح به عنوان هفته وحدت حوزه و دانشگاه نام‌گذاری شده است، ادامه داد: امام خمینی (ره) در ارتباط با اهمیت این موضوع فرمایشات و رهنمودهای زیادی را داشته‌اند که باید در راستای عملیاتی کردن آنها گام برداشته شود.

باقری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «حوزه و دانشگاه دو بال انقلاب هستند»، افزود: با بهره‌گیری از فرهیختگانی که در این دو مجموعه پرورش پیدا می‌کنند، می‌توان سعادت معنوی، الهی و دنیوی را برای ملت بزرگ ایران اسلامی رقم زد.

امام جمعه شاهین‌دژ با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در همه زمینه‌ها بین کشورهای مختلف نمونه و ممتاز قلمداد می‌شود، بیان داشت: جوانان دانشمند و برومند در المپیادهای علمی مختلف برای کشورمان افتخارآفرینی کرده و دستاوردهای زیادی در حوزه‌های گوناگون اعم از اکتشافات نفت، فناوری انرژی هسته‌ای و ... به دست می‌آورند.

امام جمعه شاهین‌دژ بر ضرورت عملی کردن آرمان‌های شهدای دانشگاهی و حوزوی تاکید کرد و اظهار داشت: علما، دانشمندان و فرهیختگان زیادی برای مجد و عظمت ایران اسلامی در خون خود غلتیده‌اند که جوانان اکنون باید راه آنها را با همه توان ادامه داده و مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

انتهای پیام/61002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول