اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عقیدتی سیاسی آجا:

وحدت‌رویه ویژگی خانواده متعادل است

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یکپارچگی و وحدت‌رویه ویژگی خانواده متعادل است.

وحدت‌رویه ویژگی خانواده متعادل است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام سید داوود موسوی ظهر امروز در مراسم اختتامیه طرح بصیرت خانواده کارکنان آموزش تخصص‌های دریایی رشت اجرای طرح بصیرت برای خانواده‌ها را از موضوع‌های مد نظر مقام معظم رهبری دانست و اظهار کرد: توجه ویژه به خانواده کارکنان نیروهای مسلح باید به صورت یک فرهنگ نهادینه شود.

وی خانواده را به دو دسته متعادل و متزلزل تقسیم کرد و افزود: خانواده متعادل در تعالی این کانون تلاش می‌کند.

موسوی ایجاد منش اسلامی در خانواده را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: خانواده متعادل در فرهنگ ایرانی و اسلامی تلاش می‌کند فرزندان موفقی را تحویل جامعه دهد.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی آجا یکپارچگی و وحدت‌رویه را نخستین ویژگی خانواده متعادل دانست و بیان کرد: اعضای خانواده متعادل پیوسته به همدیگر و متحد هستند.

وی بر حفظ ارزش‌های حاکم بر خانواده تاکید کرد و گفت: آرامش و رابطه منطقی بین اعضای خانواده حائز اهمیت است.

موسوی با بیان اینکه فرزندان خانواده‌های متعادل روحیه اطاعت‌پذیری از پدر و مادر را دارند، خاطرنشان کرد: فرزندان در خانواده متعادل به دلیل وحدت فکری حاکم بر این کانون منطقی و قانونمدار هستند.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی آجا اعضای خانواده متعادل را به حق و حقوق خود قانع دانست و یادآور شد: فرزندان قانون‌مدار به حقوق دیگران تعرض نمی‌کنند و در جامعه با بن‌بست مواجه نمی‌شوند.

وی با اشاره به اینکه پدر و مادر در خانواده متعادل اجازه ورود به حریم فرزندان را دارند، اظهار کرد: اعضای خانواده متعادل هر کدام برای خود زندگی نمی‌کنند و پنهان‌کاری در این خانواده‌ها وجود ندارد.

موسوی فرزندان خانواده‌های متعادل را خدادوست، دین‌دوست و پیامبر دوست عنوان کرد و افزود: خانواده‌های متعادل در پرستش و عبادت موفق هستند.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی آجا اعضای خانواده متعادل را انعطاف‌پذیر خواند و بیان کرد: اعضای خانواده متعادل به‌راحتی در برابر قانون، نظم و انضباط تسلیم می‌شوند.

وی در ادامه به ویژگی‌های خانواده متزلزل اشاره کرد و گفت: اعضای خانواده متزلزل به صورت جزیره‌ای نسبت به همدیگر زندگی می‌کنند.

موسوی با بیان اینکه اعضای خانواده متزلزل اجازه ورود به حریم همدیگر را نمی‌دهند، تصریح کرد: پدر و مادر در خانواده متزلزل جرأت بیان نگرانی خود را ندارد و این موضوع آفت محسوب می‌شود.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی آجا خروجی خانواده متزلزل را فرزندان پنهانکار و قانونگریز ذکر کرد و یادآور شد: خانواده متزلزل از پدر و مادر سست عنصر برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه روح مشارکت در خانواده‌های متزلزل وجود ندارد، بیان کرد: اعضای خانواده متزلزل در کنار همدیگر زندگی می‌کنند اما فرهنگ آنها فرسنگ‌ها با همدیگر فاصله دارد.

موسوی کمترین تخلف‌ها را در خانواده کارکنان نیروهای مسلح دانست و خاطرنشان کرد: همسران کارکنان نیروهای مسلح اعضای خانواده را با مدیریت خود با نظم و قانون‌مدار تربیت می‌کنند.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی آجا با تاکید براینکه همسران در تعالی و رشد شغلی کارکنان نیروهای مسلح تاثیرگذارند، اظهار کرد: همسران در ثواب فعالیت‌های کارکنان نیروهای مسلح شریک هستند.

به گزارش فارس، تعداد 114 نفر از خانواده کارکنان و بازنشستگان شرکت‌کننده در طرح بصیرت آموزش تخصص‌های دریایی رشت به سفر زیارتی قم اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/84001/ی40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول