اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

مازندران نیازمند هم‌گرایی و وحدت است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران گفت: امروز برای جلوگیری از تفرقه و دوگانگی که سبب ایجاد شکاف و ترک در جامعه می‌شود، مازندران نیازمند وفاق، هم‌گرایی و وحدت برای کار کردن است.

مازندران نیازمند هم‌گرایی و وحدت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، حسن خیریان‌پور ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس اظهار داشت: تمام سعی ما بر این است تا با وحدت و همدلی، همگرایی و شناخت دقیق از نیازمندی‌های مردم، ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه مردم را به نحو شایسته‌ای به‌کار بگیریم.

وی به نکات کلیدی و عملیاتی که باید مد نظر مدیران باشد اشاره کرد و گفت: دانش، بینش و کوشش سه رکنی است که افراد، مدیران و کارمندان باید سرلوحه کارشان قرار دهند.

خیریان‌پور به دانش و علم در کارها تاکید کرد و افزود: دانستن قوانین، شناخت جغرافیای کار، احصای ظرفیت‌ها و شناسایی اختیارات قانونی و ظرفیت‌های مالی از جمله راه‌های دستیابی به دانش توسط یک مدیر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران به حاکم کردن ایمان، وجدان و اعتقاد کاری توسط مدیران تاکید کرد و بیان داشت: تلاش عملی برای انجام کار و گذاشتن وقت لازم برای اجرای کار مولفه‌های کوشش است که باید مد نظر مدیران باشد.

این مسئول بیان داشت: رسیدگی به مشکلات مردم و تلاش برای توسعه استان دستور کار استاندار مازندران برای مدیران است.

وی متذکر شد: گره‌گشایی، حل مشکلات، انتخاب راه‌های میان‌بر برای رفع مشکلات مهم‌ترین اصول مدیریتی دستگاه‌های دولتی است.

خیریان‌پور با بیان اینکه بیکاری یکی از معضلات کشور است، افزود: امروز در کشور ما مشکل عمده وجود نیروی تحصیل‌ کرده فراوان است که با گسترش مراکز فرهنگی و بالا رفتن سطح تحصیلی جوانان سبب بالا رفتن سطح توقع آنان نیز شده است.

وی به برنامه‌ریزی لازم برای اشتغال‌زایی تاکید کرد و ابراز داشت: در جذب نیروها تمام تلاش ما این است که الزاما نیروهایی را جذب کنیم که بومی همان منطقه باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران گفت: امروز برای جلوگیری از دوگانگی که سبب ایجاد شکاف و ترک در جامعه می‌شود، مازندران نیازمند وفاق، هم‌گرایی و وحدت برای کار کردن بهت است. 

انتهای‌پیام/2296/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول