اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری همدان:

وحدت ملی عامل توفیقات روزافزون نظام می‌شود

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری تبیین مبانی و اصول نظام اسلامی را در مراسم دهه فجر مناسب دانست و گفت: در سایه تقویت وحدت ملی توفیقات بسیاری برای نظام رقم خواهد خورد.

وحدت ملی عامل توفیقات روزافزون نظام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان محمدابراهیم الهی‌تبار پیش از ظهر امروز در مراسم هماهنگی برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی در همدان اظهار کرد: با آغاز سال 92 به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی حضور مردم در پای صندوق‌های رأی پایه‌های نظام انقلاب اسلامی را مستحکم کرد که می‌تواند در اجرای مراسمات دهه فجر نیز این نمود را داشته باشد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: نتیجه بازتاب تلاش‌های دولت در مذاکرات ژنو نیز تأکید به توفیقاتی بود که از سوی رهبری و مردم حاصل شده بود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری همدان با تأکید بر اجرای برنامه‌ریزی و هدایت مسیر برگزاری مراسم ایام دهه فجر خاطرنشان کرد: مشارکت مردم بسیار کار خلاقانه‌ای است که می‌توان از طریق همکاری تشکلات و NGOها انجام شود.

الهی‌تبار با تأکید بر ایجاد نشاط اسلامی طی مراسم ایام دهه فجر گفت: با اجرای مراسم با نشاط فرهنگی و هنری می‌توان نشاط اجتماعی را نیز در جامعه ایجاد کرد.

وی تبیین مبانی و اصول نظام اسلامی را در مراسم دهه فجر مناسب دانست و افزود: در سایه تقویت وحدت ملی توفیقات بسیاری برای نظام جمهوری اسلامی ایران رقم خواهد خود زیرا با وحدت مردم در هشت سال دفاع مقدس این امر به اثبات رسید.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار همدان عملکرد فرمانداران شهرستان‌ها را در اجرای باشکوه مراسم ایام دهه فجر مهم دانست و افزود: پیگیری‌های جدی برای حضور سخنرانان کشوری و ارائه مطالب مطلوب از سوی آنها در ایام دهه فجر نیاز خواهد بود.

وی با اشاره به تأثیر عملکرد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در زیباسازی شهر طی ایام دهه فجر تصریح کرد: آنچه در توان است باید در اثبات عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته شود.

الهی‌تبار در پایان اجرای مراسم ایام دهه فجر را به عنوان جشن استقلال ملت ایران مهم دانست و افزود: حضور نفرات ثابت و آگاه در کمیته‌های هماهنگی اجرای مراسم دهه فجر می‌تواند به اجرای دقیق و باشکوه مراسم کمک فراوانی کند.

انتهای پیام/89026/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول