اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره خبر داد

پیشرفت فیزیکی 20 درصدی حوزه علمیه خرم‌دره

امام جمعه خرم‌دره از پیشرفت فیزیکی 20 درصدی حوزه علمیه شهر خرم‌دره خبر داد.

پیشرفت فیزیکی 20 درصدی حوزه علمیه خرم‌دره

حجت‌الاسلام محمود نورپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به حوزه علمیه شهرستان خرم‌دره اظهار کرد: استقرار حوزه علمیه موجب تغییر و تحول اساسی به ویژه در بخش فرهنگی شهرستان است.

وی با تأکید بر لزوم همکاری مسئولان در احداث حوزه علمیه این شهر تصریح کرد: استقرار حوزه علمیه در خرم‌دره برای شهرستان و استان زنجان تاثیرگذار است. 

امام جمعه خرم‌دره با بیان اینکه حوزه علمیه شهرستان خرم‌دره در زمینی به مساحت 6 هزار و 400 متر مربع قرار دارد، متذکر شد: این حوزه با زیربنای 510 متر مربع در حال احداث است.

این مسئول با اشاره به اینکه حوزه علمیه خرم‌دره در سه طبقه احداث می‌شود، اظهار کرد: محل احداث این حوزه نرسیده به عوارضی شهر خرم‌دره است.

نورپور با اشاره به اینکه در حال حاضر حوزه علمیه 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: زمین این حوزه توسط خیری به نام «هوشنگ کلانتری» اهدا شده است.

وی با بیان اینکه برای ساخت حوزه علمیه از اعتبارات دولتی هزینه‌ای نشده است، افزود: این حوزه با کمک‌های مردمی در حال احداث است.

امام جمعه خرم‌دره اضافه کرد: مردم شهرستان خرم‌دره برای احداث حوزه علمیه کمک‌های خوبی کرده‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه در حوزه علمیه مسائل علوم دینی مختلف تدریس می‌شود، بیان داشت: احداث این حوزه باعث رونق و پیشرفت فرهنگ دینی می‌شود.

نورپور در پایان از خیرین‌، معتمدین، آحاد اقشار مردم و دستگاه‌های اجرایی خواست تا در ساخت حوزه علمیه و این کار فرهنگی همکاری لازم را داشته باشند و اذعان داشت: فعالیت حوزه علمیه باعث تربیت مبلغ و عالم دینی می‌شود.

انتهای پیام/73008/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول