اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراب:

مجوز ساخت حوزه علمیه سراب اخذ شد

امام جمعه سراب از اخذ مجوز ساخت حوزه علمیه سراب خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با همکاری علمای منطقه شاهد شکل‌گیری عملی حوزه علمیه سراب باشیم.

مجوز ساخت حوزه علمیه سراب اخذ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: 19 آذرماه روز جهانی حقوق بشر است و گرامیداشت و تکریم حقوق انسان‌ها اگر چه قدم مبارک و نیکی است اما رفتار غرب در این مورد ریاکارانه و پر از تناقض است.

وی افزود: حقوق بشر چماقی در دست آمریکا و اسراییل است و زمانی که منافع آمریکا و اسراییل به خطر بیفتد به این اصل توجه نمی‌کنند که نمونه بارز آن به کارگیری بمب اتم توسط امریکا در جنگ جهانی دوم است.

امام جمعه سراب با تبریک 16 آذرماه روز دانشجو گفت: دانشجویان یک قشر پرتحرک و آگاه و مؤثر جامعه هستند و جامعه ما به این قشر مؤثر نیاز دارد.

اکرمی هشدار داد که مسلمانان مراقب توطئه‌های اختلاف برانگیز دشمنان باشند و با حفظ اتحاد خود زمینه شکست دشمنان و برنامه‌های آن‌ها را فراهم کنند.

وی همچنین از اخذ ساخت مجوز حوزه علمیه سراب خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با همکاری علمای منطقه شاهد شکل‌گیری عملی حوزه علمیه سراب باشیم.

انتهای پیام/60008/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول