اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه خواهران بهمئی خبر داد

عضوگیری حوزه علمیه خواهران بهمئی از ایام فاطمیه

مدیر حوزه علمیه خواهران بهمئی از عضوگیری این حوزه در ایام فاطمیه خبر داد.

عضوگیری حوزه علمیه خواهران بهمئی از ایام فاطمیه

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، بتول خوب‌اندیش عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حوزه علمیه خواهران فاطمة‌الزهراء سلام‌الله علیهای شهرستان بهمئی به لطف خداوند و عنایت حضرت ولی‌عصر (عج) در ایام فاطمیه 92 به تصویب مرکزیت حوزه‌های علمیه خواهران رسیده و برای سال 92-93 طلبه خواهر می‌پذیرد.

 مدیر حوزه علمیه خواهران بهمئی افزود: حوزه‌های علمیه خواهران یک مکان بسیار مقدس و مبارکی بوده که به پیشنهاد حضرت امام راحل و حمایت‌های علماء بزرگ بعد از انقلاب تأسیس شد.

وی از اهداف حوزه علمیه خواهران به تربیت آموزشی و علمی این طلاب اشاره کرد و گفت: اقشار مختلف مردم اگر دغدغه دینی و تربیتی فرزندان خود را دارند باید مادران خوب و دختران خوبی مسئولیت تربیتی فرزندانشان را بر عهده بگیرند که این دختران و خواهران مقید و مهذب از دل حوزه بیرون آمده و حاصل تربیتی حوزه علمیه باشند.

خوب‌اندیش تصریح کرد: مردم و مسئولان شهرستان باید با تأسی از ائمه معصومین و رهبران الهی ما به این جایگاه مهم و ارزشی حوزه علمیه خواهران اهتمام و دقت نظر کافی داشته باشند و از این مکان مقدس حمایت‌های خود را دریغ نکرده و در جهت استفاده از روشنگری این نهاد، نهایت تلاش خود را به عمل آورند.

مدیر حوزه علمیه خواهران بهمئی افزود: تأسیس این نهاد مقدس در بهمئی با استقبال خوب مردم همراه شده ولی انتظار کمک بیشتر را داریم.

وی گفت: از مسئولان این شهرستان انتظار داریم که این نهاد مردمی را کمک و یاری کرده به خصوص در ابعاد مالی چرا که مخارج این حوزه از هیچ مرکزی فعلا تأمین نمی‌شود.

انتهای پیام/82014/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول