اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر خبر داد

40 طلبه ممتاز حوزه‌های علمیه بوشهر معرفی شدند

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر گفت: پس از بررسی‌های به عمل آمده؛ 40 نفر از مدارس علمیه بوشهر به عنوان طلاب ممتاز انتخاب شدند.

40 طلبه ممتاز حوزه‌های علمیه بوشهر معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدحسین جفره­‌ای، عصر امروز در جمع خبرنگاران از اعلام اسامی نفرات ممتاز سال تحصیلی 91-92 حوزه علمیه بوشهر در دو مقطع بلندمدت و سفیران هدایت در راستای تقدیر و تشکر و تشویق نسبت به تلاش و کوشش بیشتر برای فراگیری علم و دانش خبر داد.

وی به تجلیل از طلاب ممتاز مدارس سفیران هدایت استان بوشهر برای دومین بار اشاره کرد و افزود: پس از بررسی‌های به عمل آمده 40 نفر از طلاب مدارس علمیه بوشهر به عنوان طلاب ممتاز انتخاب شدند.

این مسئول با اشاره به شرایط طلاب ممتاز مدارس علمیه بوشهر، ابراز داشت: طلاب متاهل باید با معدل 18 و طلاب مجرد با معدل 18.50 باشند تا حداقل شرایط لازم برای ممتاز شدن در مدارس علمیه را داشته باشند.

جفره‌ای، تعداد طلاب ممتاز در استان را 40 نفر عنوان کرد و بیان داشت: از این تعداد افراد 15 نفر در مدارس علمیه سفیران (کوتاه مدت) و تعداد 25 نفر نیز در مدارس علمیه استان مشغول به تحصیل هستند.

وی با تقدیر از زحمات نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، تصریح کرد: سه سال پیش تعداد کل طلاب ممتاز در مدارس علمیه استان بسیار اندک بود اما در حال حاضر با وجود حضرت آیت‌الله صفایی بوشهری و دعوت از اساتید مجرب اعم از بومی و غیر بومی، حوزه علمیه استان از نظر علمی پیشرفت قابل توجهی داشته است و این در حالی است که با در نظر گرفتن شرایط سخت‌تری این بررسی‌ها صورت گرفته شده و حاصل آن انتخاب 40 نفر بوده است.

لازم به ذکر است؛ تعداد مدارس علمیه استان در واحد برادران هفت مدرسه است که تعداد مدارس علمیه سفیران (کوتاه مدت) دو مدرسه و مدارس علمیه بلند مدت پنج مدرسه است.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول