اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حسن ممدوحی مطرح کرد

جزئیات دیدار وزیر امور خارجه کشورمان با مراجع و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به تشریح جزئیات دیدار وزیر امور خارجه کشورمان با مراجع عظام تقلید و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پرداخت.

جزئیات دیدار وزیر امور خارجه کشورمان با مراجع و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

 آیت‌الله حسن ممدوحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با مراجع و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار داشت.

ممدوحی ادامه داد: وزیر امور خارجه کشورمان در جلسه با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سلسله گزارش‌هایی را ارائه داد و به سئوال‌هایی که مطرح شد نیز پاسخ داد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عمده سئوالات مطرح شده را درباره مذاکرات هسته‌ای و رعایت حقوق ملت ایران عنوان کرد و افزود: ظریف اطمینان کامل داد که تمام حقوق رعایت شده است.

وی تاکید کرد: وزیر امور خارجه بیان داشت قدم به قدم جلو می‌رویم تا چالش‌ها با غرب حل شود و اگر توافق زیرپا گذاشته شود ما نیز به عقب بازمی‌گردیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تیم مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی را فرزندان ایران اسلامی عنوان و بر حمایت و پشتیبانی ملت ایران از آنان تاکید کرد.

ممدوحی با تاکید بر اینکه همه ما تابع مقام معظم رهبری هستیم، تصریح کرد: باید با هماهنگی همه‌جانبه در کشور، موفق‌تر عمل کنیم.

انتهای پیام/2700/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول