اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی بارش‌های سنگین هفته گذشته

1316 در راه‌مانده محورهای زنجان امدادرسانی شدند

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان از امداد‌رسانی به یک‌هزار و 316 در راه‌مانده طی بارش‌های هفته گذشته در سطح استان خبر داد و گفت: نزدیک به یک‌هزار نفر از این افراد در مناطق مختلف از جمله حسینیه اعظم اسکان داده شدند.

1316 در راه‌مانده محورهای زنجان امدادرسانی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، صفی‌الله کرامتی بعدازظهر امروز در جلسه مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به برف سنگین هفته گذشته درسطح استان زنجان اظهار داشت: ارگان‌ها همه تلاش خود را برای حل مشکلات ناشی از این بارش انجام داده‌اند.

وی از امداد‌رسانی به یک‌هزار و 316 در راه‌مانده طی بارش‌های هفته گذشته در سطح استان خبر داد و اضافه کرد: نزدیک به یک‌هزار نفر از این افراد در مناطق مختلف از جمله حسینیه اعظم اسکان داده شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به حجم بارش‌های سنگین در همه نقاط استان زنجان تصریح کرد: در راه‌ماندگان سایر نقاط استان از جمله ابهر، خدابنده و ماهنشان هم امدادرسانی شده‌اند.

این مسئول به امدادرسانی‌های انجام شده به مادران باردار اشاره و اضافه کرد: در این مدت چندین مادر در اقصی نقاط استان به مراکز درمانی منتقل و جان کودک و خودشان نجات داده شده است.

کرامتی ادامه داد: سه مورد از انتقال مادران باردار به مراکز درمانی در خارج از شهرها و بقیه درون شهری بوده است.

در ادامه این جلسه مدیران ارگان‌های دخیل در مدیریت بحران استان از جمله هواشناسی، راه و شهرسازی، جمعیت هلال‌احمر، دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری ضمن ارائه گزارش و عملکرد خود طی بارش‌های هفته گذشته نسبت به مشکلات موجود هم گزارش‌هایی ارائه دادند.

انتهای پیام/73004/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول