اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز مدیریت حوادث قم عنوان کرد

اعلام آمادگی اورژانس 115 برای امداد رسانی در تاسوعا و عاشورا

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: اورژانس قم در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان برای پوشش امدادی مناسب به عزاداران حسینی در سطح شهر و جاده آمادگی دارد.

اعلام آمادگی اورژانس 115 برای امداد رسانی در تاسوعا و عاشورا

جواد باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان به تعطیلات پایانی هفته جاری اشاره و ابراز داشت: با توجه به اینکه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به مناسبت، تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است پیش‌بینی می‌شود جمعیت فراوانی به استان قم سفر کنند که در این راستا تمهیدات ویژه‌ای از سوی اورژانس قم اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه پوشش مناسبی برای پوشش امدادی در سطح شهر و جاده انجام می‌شود گفت: در این مدت آمبولانس‌های اورژانس 115 در تمام جاده‌ها و محورهای مواصلاتی و برون شهری استان قم تا پایان تعطیلات به صورت آماده باش مستقر هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از عصر سه شنبه در سطح جاده‌ها و صبح چهارشنبه در سطح شهر مستقر خواهند بود تصریح کرد:‌ در مسیر عبوری دسته‌های عزاداری، تقاطع‌ها و میادین اصلی شهر از صبح روز چهارشنبه تا غروب جمعه پوشش امدادی مناسبی توسط اورژانس قم داده می‌شود.

وی با اشاره به پوشش امدادی اورژانس 115 سطح شهر در تعطیلات پایان هفته بیان داشت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) در ایام تاسوعا و عاشورا همراه با تیم کامل پزشکی برای ارائه خدمات درمانی به نیازمندان و زائران عزادار مستقر هستند.

باقری همچنین از به کارگیری پنج دستگاه موتورلانس در هسته مرکزی شهر و مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت: با توجه به ازدحام جمعیت و ترافیک در این روزها و ارائه خدمت درمانی سریع‌تر، اورژانس قم از موتورلانس برای خدمات رسانی مطلوب بهره می‌برد.

وی اضافه کرد: از زمان اعلام شده تا پایان تعطیلات، تمام پرسنل عملیاتی و ستادی به صورت آماده باش هستند و تعدادی آمبولانس به عنوان پشتیبان در این ایام فعالیت می‌کنند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خاطرنشان کرد:‌ در تعطیلات پایان هفته به صورت روزانه 37 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، پنج دستگاه موتورلانس و 90 نفر پرسنل شامل پزشک، پرستار و تکنسین به عزاداران حسینی امدادرسانی می‌کنند.

انتهای پیام/78005/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول