اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌جلسه ستاد بحران در فرمانداری بر‌ازجان برگزار شد

دستور استاندار بوشهر برای امدادرسانی فوری به زلزله‌زدگان/7 نفر تاکنون کشته شدند

استاندار بوشهر بر خدمت‌رسانی سریع به زلزله‌زدگان برازجانی تاکید کرد و گفت: در حال بررسی میزان خسارت این زلزله هستیم.

دستور استاندار بوشهر برای امدادرسانی فوری به زلزله‌زدگان/7 نفر تاکنون کشته شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان، جلسه ستاد بحران دقایق پیش در فرمانداری برازجان با حضور تمام مدیران کل استان، فرمانداران و جمعی از مدیران برازجان برگزار شد.

استاندار بوشهر در این جلسه با تاکید بر اینکه تمام مجروحان به بوشهر منتقل شود، گفت: مجروحانی که نیاز به عمل جراحی دارند فقط در بیمارستان بر‌ازجان بمانند.

فریدون حسنوند با بیان اینکه اسکان مر‌دم باید در مدارس سریعا انجام شود، افزود: تمام ‌شهرداران استا‌ن بوشهر زیر نظر شهرداری برازجان در مناطق‌ زلزله‌زده این شهر‌ستان حضور یافته و به بررسی میزان خسارت بپردازند.

وی با بیان اینکه در منازل و مناطقی که نیاز به قطع گاز، برق و آب است سریعا این کار انجام شود، گفت: در حال حاضر امنیت منطقه توسط نیروهای انتظامی تامین شده و نیروهای بسیجی و سپاه آمادگی هر نوع کمک و امدادرسانی را دارند.

حسنوند‌ با بیان اینکه تمام تیم‌های امدادی از تمام نقا‌ط استان به برازجان اعز‌ام شده‌اند، گفت: مجروحان باید به سایر شهرستان‌ها منتقل شوند.

وی با تاکید بر اینکه هر‌گونه اطلاع‌رسانی باید از طریق ستاد مدیریت بحران صورت گیرد، گفت: تمام مدیران کل باید در تمام نقاط استان حضو‌ر یافته و سریعا مشکلات را رفع کنند.

وی در پایان با اشا‌ره به اینکه تاکنون هفت نفر بر اثر این زلزله جان خود را از دست داده‌اند به تمام مسئولان تاکید کرد سریعا نسبت به انتقال متوفیان به پزشکی قانونی و مجروحان به بیمار‌ستان‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/2531/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول