اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نظام مهندسی کرمان خبر داد

راه‌اندازی دفاتر پیشخوان نظام مهندسی در شهرستان‌های کرمان

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان گفت: دفاتر پیشخوان نظام مهندسی در آینده نزدیک در شهرستان‌های استان کرمان راه‌اندازی می‌شوند.

راه‌اندازی دفاتر پیشخوان نظام مهندسی در شهرستان‌های کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، محمد صفوی بعد از ظهر امروز در همایش «ایمنی و بهداشت گلخانه‌داران و اثرات زیست‌محیطی مصرف بی‌رویه سموم و کودهای شیمیایی» در این شهرستان اظهار داشت: باید ارزش و قدر آبی را که به زحمت از زیر زمین بیرون می‌آوریم تا به محصولات خود برسانیم، بدانیم.

وی افزود: با وجود اینکه در همه بخش‌ها تکیه بر علم رواج پیدا کرده است، اما اثر علم در کشاورزی کمتر از یک درصد است و پیشرفت چندانی نداشته است.

صفوی تصریح کرد: کارشناسان ما موظف هستند به گلخانه‌ها سرکشی کنند و جلوی بعضی از آفات را بگیرند در مقابل گلخانه‌داران نیز باید در بحث کشاورزی از علم کسانی که در این کار تخصص دارند، استفاده کنند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان گفت: ما در آینده تولیدکنندگانی را که تولید سالم دارند در سایت معرفی کرده تا مصرف‌کنندگان با آنان آشنا شده و همچنین سایر کشاورزان از علم، دانش و توانایی آنان استفاده کنند.

صفوی با اعلام خبر راه‌اندازی دفاتر پیشخوان نظام مهندسی در شهرستان‌های استان کرمان در آینده نزدیک عنوان کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان 11 هزار نفر عضو دارد که در بخش‌های تخصصی مختلف در حال فعالیت هستند.

بازدهی 4 برابری زکات/جمع‌آوری زکات در شب یلدا

رئیس ستاد زکات شهرستان عنبرآباد نیز در این همایش با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی متولی جمع‌آوری زکات است، اظهار داشت: ما در سال گذشته زکات خوبی جمع‌آوری کردیم و در سال جاری بازدهی آن چهار برابر شده است.

حجت‌الاسلام محمدحسین سبحانی بیان داشت: کسانی که از وضعیت مالی خوبی برخوردار هستند، می‌توانند با دادن زکات مستحبی به بقیه مردم کمک‌رسانی کنند.

وی اذعان داشت: در شب یلدا نیز کمیته امداد متولی جمع‌آوری محصولات کشاورزی از باغ‌داران و گلخانه‌داران شده است تا آن‌ها را میان افراد مستمند توزیع کند.

انتهای پیام/80005/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول