اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه شهید چمران اهواز:

دانشجویان پژوهشگر تقدیر می‌شوند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری مراسم تقدیر از دانشجویان پژوهشگر خبر داد.

دانشجویان پژوهشگر تقدیر می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، خلیل رنجبر در نشست خبری به مناسبت هفته پژوهش و فناوری که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات دفتر رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد اظهار داشت: دانشجویان پژوهشگر بر‌تر دانشگاه‌های استان خوزستان تقدیر می‌شوند.

وی افزود: تقدیر از دانشجویان پژوهشگر بر‌تر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر استان خوزستان به مناسبت هفته پژوهش و فناوری انجام خواهد شد.

دبیر اجرایی ستاد گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری خوزستان در ادامه به شاخص‌های انتخاب پژوهشگران بر‌تر در دانشگاه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: چاپ مقاله در نشریات داخلی و خارجی از مهم‌ترین شاخص‌های انتخاب این افراد است.

رنجبر اضافه کرد: یکی دیگر از شاخص‌های انتخاب پژوهشگران بر‌تر در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر استان خوزستان چاپ کتاب است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز در ادامه گفت: تقدیر از دانشجویان پژوهشگر دانشگاه شهید چمران اهواز نیز برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم در همه دانشکده‌ها برگزار خواهد شد و هر دانشکده نیز یک نفر را به عنوان پژوهشگر بر‌تر به دانشگاه معرفی می‌کند تا از آنان تقدیر شود.

رنجبر در ادامه گفت: از بین دانشجویان پژوهشگر بر‌تر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان خوزستان 8 نفر به صورت استانی تجلیل خواهند شد.

وی بیان کرد: از این دانشجویان چهار نفر در مقطع کار‌شناسی ارشد و چهار نفر دیگر در مقطع دکترا در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان خوزستان در حال تحصیل هستند.

دبیر اجرایی ستاد گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری خوزستان اضافه کرد: همچنین در سطح استان 3 نفر از مدیران اجرایی نیز به عنوان مدیران پژوهشگر معرفی و از آنان تقدیر به عمل می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: از دانشجویان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر استان خوزستان نیز چهار نفر به عنوان پژوهشگران بر‌تر انتخاب و از آن‌ها قدردانی می‌شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: در سطح استان خوزستان 3 تن از روحانیون پژوهشگر از سوی حوزه‌های علمیه به ستاد گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری خوزستان معرفی می‌شوند تا از آن‌ها تقدیر شود.

به گفته وی، از پرسنل نیروی انتظامی نیز سه نفر به عنوان پژوهشگر بر‌تر از سوی ستاد گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری خوزستان تجلیل خواهند شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: از سوی سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان نیز سه تن از بسیجیان به عنوان پژوهشگر انتخاب و به ستاد استانی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/72010/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول