اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سراوان مطرح کرد

ارسال 88 مقاله به همایش «پژوهش توسعه علمی» در سراوان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سراوان گفت: تاکنون 88 مقاله به همایش «پژوهش توسعه علمی» در سراوان ارسال شده است.

ارسال 88 مقاله به همایش «پژوهش توسعه علمی» در سراوان

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، ظهر امروز مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در شهرستان سراوان با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سراوان، امام جمعه مسجد صدیق و جمعی از مسئولان در محل کانون فجر این شهرستان برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سراوان در این مراسم اظهار داشت: امروز هفته پژوهش و تحقیق و توسعه علمی در آموزش و پرورش با شعار «آموزش و پرورش و تحول است»  کار خود را آغاز کرد.

حسن نوروزی افزود: از ابتدای فراخوان این همایش تاکنون تعداد  88 مقاله با مشارکت 92 پژوهشگر در موضوعات آموزشی به دبیرخانه همایش ارسال شده که از این تعداد 23 مقاله برتر شناخته شده و طی برگزاری جشنواره، برترین‎ها مورد قضاوت داوران خواهد گرفت.

مولوی حقانی امام جمعه مسجد صدیق اکبر شهرستان سراوان نیز در این مراسم اظهار داشت: در دنیای امروز، دانایی یکی از محورهای پیشرفت و تعالی هر جامعه محسوب می‎شود.

مولوی حقانی بیان کرد: پژوهش عبارت است از تولید اطلاعات دانش جدید و کوشش برای یافتن بهترین راه حل‎های ممکن در راستای حل مشکلات موجود در عرصه‎های مختلف و اینکه پژوهش فعالیت منسجم برای رسیدن به شناخت روشن‎تر از مفاهیم پیرامون ما است و راهی برای گسترش مرزهای دانش و گشودن افق‎های تازه برای آیندگان است.

امام جمعه مسجد صدیق اکبر روش‎های پژوهش را علمی و استفاده از ابزارهای گوناگون از جمله مشاهده دقیق، عمیق و موشکافانه را مهم عنوان کرد.

وی همچنین پژوهش را باعث رفع مشکلات جامعه دانست و گفت: با ارائه طرح‎های عملی اطلاعات موثق در اختیار متولیان امور قرار گرفته و تصمیم‌گیری بهتری صورت گرفته که این موضوع رویکرد پژوهش است.

این مسئول گفت: توسعه پژوهش در حال حاضر بسته به سه عامل سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و نیروی انسانی بوده و نیازمند عزم ملی و توجه به جایگاه پژوهش است.

انتهای پیام/75004/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول