اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

23 آذر ماه

زنگ پژوهش در مدارس چهارمحال و بختیاری نواخته می‎شود

معاون پژوهشی و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از نواخته شدن زنگ پژوهش در بیست و سوم آذر ماه در تمامی مدارس استان به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش خبر داد.

زنگ پژوهش در مدارس چهارمحال و بختیاری نواخته می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، قدرت‌الله آزاد پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته پژوهش در این سازمان، اظهار کرد: با توجه به اینکه دو سال است که اعتبارات تخصیص داده شده به حوزه آموزش و پرورش استان چشمگیر نیست، اما روند فعالیت‌های پژوهشی این استان همچنان با شتاب در حال انجام است.

وی از برگزاری صبحگاه پژوهشی همزمان با آغاز هفته پژوهش خبر داد و گفت: این مراسم روز شنبه 23 آذر ماه با حضور مسئولین استانی به صورت نمادین در دبیرستان نمونه دولتی علامه طباطبایی شهرکرد برگزار می‎شود.

آزاد از برگزاری نشست شورای برنامه‌ریزی اداره‎کل آموزش و پرورش با اعضای شورای تحقیقات اشاره کرد و گفت: اعضای شورای تحقیقات متشکل از کادر اداری، هیئت علمی دانشگاه‌ها، مدرسان و معلمان است.

معاون پژوهشی و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از تجلیل از مدرسین و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: 25 آذر ماه دو تن از مدرسان پژوهشگر و چند تن از دانشجویان برتر علمی و پژوهشی این دانشگاه معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی از بازدید دانش‌آموزان از مراکز علمی و تحقیقات استان خبر داد و اذعان داشت: در طی برنامه‌ریزی صورت‌گرفته مقرر شده تا دانش‌آموزان دوره متوسطه در سراسر استان از اماکن علمی پژوهشی و تحقیقاتی استان بازدید کنند.

آزاد ادامه داد: دانشگاه شهرکرد، مرکز تحقیقات کشاورزی، مرکز فنی و حرفه‌ای از جمله اماکن مدنظر برای بازدید دانش‌آموزان هستند.

وی اضافه کرد: در پایه ششم ابتدایی درسی به عنوان تفکر و پژوهش به دانش‌آموزان تدریس می‎شود که این هفته فرصتی است تا معلمان پایه ششم در باب روش تدریس، اشاعه فرهنگ تفکر و شیوه آموزش با یکدیگر به تبادل نظر بپردازند.

انتهای پیام/68006/ی20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول