اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان:

امنیت و توسعه راه‌‌‌‌ها از ضروریات زیر‌ساخت‌های کرمان است‌

فرمانده‌ انتظامی استان کرمان گفت:‌ یکی از ضروری‌ترین زیرساخت‌هایی که می‌تواند با توسعه کرمان و حضور گردشگران و سرمایه‌گذاران در این استان همراه شود، امنیت و توسعه ‌راه‌ها است.

امنیت و توسعه راه‌‌‌‌ها از ضروریات زیر‌ساخت‌های کرمان است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین چناریان پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز رزمایش زمستانه پلیس کرمان اظهار داشت: کرمان با داشتن حدود 25 هزار کیلومتر راه، بزرگترین حجم راه‌های اصلی و فرعی را در خود جای داده است و در حقیقت مسیر اصلی ارتباط جنوب کشور به شرق و مرکز‌ ‌است.

وی با بیان اینکه بیشترین حجم تردد خودروها را در راه‌های استان کرمان شاهد هستیم، عنوان کرد: از سال 85 طرح‌های زمستانه، تابستانه و بهاره در کشور نهادینه شده‌اند و با تلاش همه دستگاه‌ها در استان کرمان اتفاقات خوبی رخ داده است.

چناریان تصریح کرد: در‌ طرح زمستانه پلیس کرمان یک هزار و 100 نفر از نیروهای پلیس راه استان‌ کرمان، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس و پایانه‌ها با به کارگیری 250 خودرو در 16 گردنه برف‌گیر استان به مساحت 750 کیلومتر مربع‌ به صورت شبانه‌روزی حضور دارند.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های ترافیکی در استان کرمان ابراز داشت: طی هشت ماه گذشته از سال جاری با 350 کشته در جاده‌های استان کرمان توانستیم به میزان قابل توجه تلفات جاده‌ای را کاهش دهیم و ‌این امر حاصل همکاری خود مردم و دستگاه‌های مسئول ‌است.

چناریان افزود: جاده‌ها و راه‌های استان کرمان‌ نیاز به مدیریت، حمایت و تلاش بیشتر دارد و این در حوزه فناوری‌های جدید می‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد.

فرمانده انتظامی کرمان بیان داشت: ما طی دو سال گذشته در استان کرمان تجربه کردیم در بخش‌هایی از جاده‌‌ که دوربین کنترل سرعت نصب کرده‌ایم، تصادفات و اتفاقات به صفر رسیده است.

چناریان گفت: امیدواریم با اجرای این طرح‌ها و حمایت‌های صورت گرفته، شاهد کمترین حوادث در جاده‌های استان کرمان باشیم.

وی افزود: قطعا یکی از ضروری‌ترین زیرساخت‌هایی که می‌تواند با توسعه کرمان و حضور گردشگران و سرمایه‌گذاران در این استان همراه شود، امنیت و توسعه‌ راه‌ها است.

انتهای پیام/80018/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول