اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان یزد:

امنیت جاده‌های استان یزد باید تامین شود

فرمانده انتظامی استان یزد بر تامین امنیت و رفاه در جاده‌های استان یزد تاکید کرد و گفت: همه مردم از پلیس انتظار تامین امنیت در جاده‌ها را دارند.

امنیت جاده‌های استان یزد باید تامین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سردار منوچهر امان‌اللهی، صبح امروز در مراسم آغاز به کار رسمی طرح زمستانه پلیس راه و سازمان‌های امدادرسان استان یزد اظهار داشت: در سال‌های اخیر، تولید خودرو افزایش داشته و تعداد سفرها در ایام خاص نیز افزایش چشمگیری داشته است اما با این وجود تصادفات کاهش داشته است.

وی بیان کرد: این کاهش تصادفات به رغم افزایش تولید خودرو و افزایش سفرها، نشانگر تلاشی است که در بخش‌های مختلف توسط پلیس و مردم انجام شده است.

امان‌اللهی بیان کرد: مباحث آموزشی و تلاش برای فرهنگ‌سازی در زمینه رانندگی قانونمند، از تاثیرگذارترین عوامل در کاهش تصادفات است.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: اکنون آحاد مردم از پلیس توقع دارند تا توان توان و امکانات خود را بسیج کند تا امنیت و رفاه در جاده‌ها و مسیرهای تردد آنها، بیش از پیش حاکم شود.

وی ادامه داد: در طرح زمستانی نیز به محض اعلام تقویت حضور پلیس و نیروهای امدادی در مسیرها، توجه و دقت مردم دوچندان می‌شود و تصادفات و خسارات کمتری را شاهد خواهیم بود.

امان‌اللهی اظهار امیدواری کرد: نیروهای پلیس راه بتوانند در سطح جاده‌ها، با حضور فعال خود، خدمتگزار مردم و حافظ امنیت جانی و مالی آنها باشد.

وی از مردم و مسافران نیز خواست: در طول سفر خود در جاده‌های استان یزد، با همراهی و همکاری با پلیس راه و نیروهای امدادی و توجه به قوانین و رعایت آنها، زمستانی بی‌حادثه برای استان یزد رقم بزنند.

انتهای پیام/2464/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول