اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ثبت اسناد جیرفت خبر داد

وصول بیش از 11 میلیارد ریال معوقات بانک‌های جیرفت و عنبرآباد

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان جیرفت گفت: 11 میلیارد و 632 میلیون و 758 هزار و 663 ریال از معوقات بانک‌های شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد وصول شده است.

وصول بیش از 11 میلیارد ریال معوقات بانک‌های جیرفت و عنبرآباد

جواد فاریابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با ارائه گزارشی از عملکرد سه ماه اخیر اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان اظهار داشت: در راستای خدمات‌رسانی به مردم تاکنون یک هزار و 60 فقره سند مالکیت صادر شده است.

وی افزود: همچنین در راستای اجرای قانون تعیین تکلیف اسناد عادی و مشاعی حدود 8 هزار تقاضا به این اداره واصل شده است که هم‌اکنون 3 هزار فقره از آن‌ها در دست رسیدگی است.

درآمد وصولی 3 میلیارد ریالی ثبت اسناد جیرفت

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان جیرفت تعداد شرکت‌های ثبت شده طی این مدت را 38 فقره خواند و گفت: همچنین درآمد وصولی این اداره 3 میلیارد و 468 میلیون و 490 هزار و 712 ریال است.

فاریابی با بیان اینکه آمار معاملات دفاتر اسناد رسمی 14 هزار و 384 فقره است، تصریح کرد: طی سه ماه اخیر نیز یک هزار و 122 فقره ازدواج و 164 فقره طلاق در دفاتر ازدواج و طلاق شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد به ثبت رسیده است.

فاریابی عنوان کرد: در راستای وصول معوقات بانک‌های شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد نیز توسط واحد اجرای ثبت اقدامات خوبی صورت گرفته که مبلغ وصولی 11 میلیارد و 632 میلیون و 758 هزار و 663 ریالی نشانگر این موضوع است.

انتهای پیام/80001/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول