اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سابق ثبت اسناد کرمان:

درآمد ثبت اسناد کرمان 285 درصد بیش از پیش‌بینی‌ها است

مدیرکل سابق ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: درآمدهای اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان 285 درصد بیش از پیش‌بینی صورت گرفته بوده است.

درآمد ثبت اسناد کرمان 285 درصد بیش از پیش‌بینی‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین صعید پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان اظهار داشت: سازمان ثبت اسناد و املاک ایران از وضعیت سنتی به وضعیت نوین گذر می‌کند.

وی با بیان اینکه نمره اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان 975 از یک هزار است، ابراز داشت: درآمدهای این اداره کل 285 درصد بیش از پیش‌بینی صورت گرفته بوده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان هم در این آیین با اشاره به اینکه رضایتمندی مردم را دنبال می‌کنم از حسن اعتماد تویسرکانی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک قدردانی کرد.

رضا طالبی‌زاده با بیان اینکه سازمان ثبت اسناد و املاک اهداف گسترده‌ای را در سطح کشور به اجرا گذاشته است، تصریح کرد: در زمینه اطلاع‌رسانی در مورد سیاست‌های سازمان اقدام می‌کنم، زیرا این سازمان حتی در بین مدیران و قضات ناشناخته است.

وی خاطر نشان کرد: تعامل و همکاری با مدیران سرلوحه کارم است و از مدیران درخواست دارم با ما همکاری کنند تا اداره کل ثبت ارتقا یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین صعید به عنوان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان البرز منصوب شده است.

انتهای پیام/80019/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول