اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان ثبت اسناد کشور:

ثبت آنی اسناد در حال عملیاتی شدن است

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: دفاتر اسناد رسمی با ادارات ثبت اسناد و املاک از طریق فضای مجازی ارتباط دارند و پروژه ثبت آنی اسناد هم در حال عملیاتی شدن است.

ثبت آنی اسناد در حال عملیاتی شدن است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع مدیرکل قبلی و معارفه مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان کرمانشاه اظهار داشت: نگرش نامناسب در برخی موارد نسبت به ثبت اسناد و املاک وجود دارد و باید بتوانیم سازگاری بیشتری در این زمینه ایجاد کنیم.

محمدمهدی انجم‌شعاع با بیان اینکه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مشکلاتی در زمینه مالکیت صنعتی، ثبت شرکت‌ها و ثبت اختراعات وجود داشته، از رفع بسیاری از این موانع در سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی‌های صورت‌ گرفته خبر داد.

وی با اشاره به استفاده از علم و تکنولوژی نوین در عرصه خدمات‌رسانی در حوزه ثبت اسناد و املاک، ادامه داد: دفاتر اسناد رسمی با ادارات ثبت اسناد و املاک از طریق فضای مجازی ارتباط دارند و پروژه ثبت آنی اسناد هم در حال عملیاتی شدن است.

این مقام مسئول با تاکید بر شفاف‌سازی و بهبود خدمات، اعلام کرد: 90 درصد از اطلاعات مربوط به املاک کشور جمع‌آوری شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: قولنامه‌هایی اعتبار دارند که در ادارات ثبت اسناد و املاک ثبت شوند.

*نیمی از پرونده‌های دستگاه قضایی کرمانشاه در حوزه مشکلات ملکی است

حجت‌الاسلام علی مظفری بیان داشت: نیمی از پرونده‌های دستگاه قضایی استان کرمانشاه در حوزه مشکلات ملکی تشکیل شده و باید افراد متخصص که دانش این ‌کار را دارند در بنگاه‌های معاملات ملکی فعالیت کنند.

داریوش چهری مدیرکل سابق ثبت اسناد و املاک استان کرمانشاه در این برنامه به ارائه گزارش عملکردی از مدیریت چند ساله خود پرداخت.

همچنین محمدناصر دالوندی در این مراسم به‌عنوان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمانشاه منصوب شد.

انتهای پیام/2700/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول