اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تحقیقات اداره‌کل بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری:

پژوهشگران برتر حوزه ایثار و شهادت چهارمحال و بختیاری تجلیل می‎شوند

رئیس اداره تحقیقات و جمع آوری آثار شهدای اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری از تجلیل از طرح‌های تحقیقاتی برتر این بنیاد با حضور پژوهشگران همزمان با هفته پژوهش خبر داد.

پژوهشگران برتر حوزه ایثار و شهادت چهارمحال و بختیاری تجلیل می‎شوند

کوروش صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون 21 طرح و پایان‌نامه مرتبط با حوزه ایثار و شهادت در این سازمان پیگیری و اجرا شده است.

وی افزود: از مجموع طرح‌های بنیاد شهید 13 پایان‌نامه و سه طرح پژوهشی به اتمام رسیده و هفت طرح پژوهشی دیگر نیز در دست اجراست.

صادقی با اشاره به جزئیات سه طرح پژوهشی، گفت: طرح پژوهشی بررسی میزان رضایتمندی جامعه، هدف بنیاد شهید از طرح ساماندهی گلزار شهدای استان، طرح تجارب زندگی جانبازان ضایعه نخاعی و طرح نظرسنجی عمومی در مورد راه‌های حفظ و تقویت روحیه ایثارگری و انتظارات آنان از سوی پژوهشگران این بنیاد به انجام رسیده است.

رئیس اداره تحقیقات و جمع‌آوری آثار شهدای اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری از برگزاری کارگاه علمی و پژوهشی در دانشگاه شهرکرد خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری هفته پژوهش یافته‌های پژوهشی این بنیاد با حضور محققین، پژوهشگران و دانشجویان به نمایش گذاشته و از پژوهشگران برتر تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: کمبود اعتبارات یکی از عواملی است که موجب شده اجرای برخی از طرح‌ها به کندی صورت بگیرد، چراکه تسریع در اجرای کار نیازمند توجه و اعتبارات بیشتر است.

انتهای پیام/68006/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول