اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح کرمانشاه:

شهدا پژوهشگران واقعی بودند

مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه رزمندگان اسلام و شهدای والامقام پژوهشگران واقعی بودند، گفت: ایثارگری‌های این عزیزان در میدان نبرد قدرت ابرقدرت‌ها را درهم شکست.

شهدا پژوهشگران واقعی بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین فشی عصر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات مطلع‌الفجر در مجمع پژوهشگران و پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمانشاه اظهار داشت: پژوهش نیاز به مقدماتی دارد و اساسی‌ترین مقدمه پژوهش، وجود امنیت و آرامش است.

فشی ادامه داد: امروز به‌پاس جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام و شهدای والامقام، امنیت پایدار در ایران اسلامی وجود دارد که موجب رشد و شکوفایی مملکت شده است.

وی با تاکید بر اینکه رزمندگان اسلام و شهدای والامقام پژوهشگران واقعی بودند، گفت: ایثارگری‌های این عزیزان در میدان نبرد قدرت ابرقدرت‌ها را درهم شکست.

به گفته مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان کرمانشاه، پدافند غیرعامل یکی از عوامل تثبیت قدرت است و در این زمینه باید پژوهش‌های دقیقی صورت بگیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: تمام تجهیزات نظامی در مملکت بدون کمک دیگران و نیاز و وابستگی به خارج از کشور و با دانش و توانمندی متخصصان ایرانی ساخته می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز باید جوانان و نسل جدید را با گنجینه ارزشمند دوران دفاع مقدس آشنا کرد تا با ادامه راه شهدا، برای سربلندی و عزت ایران اسلامی تلاش کنند.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول