اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مدیرکل ارشاد کرمانشاه

جزئیات فراخوان همایش پژوهشی امام رضا (ع) در آیینه ادبیات تشریح شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اعلام جزئیات فراخوان همایش علمی پژوهشی امام رضا (ع) در آیینه ادبیات معاصر، گفت: این همایش شهریور ماه سال 93 برگزار می‌شود.

جزئیات فراخوان همایش پژوهشی امام رضا (ع) در آیینه ادبیات تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم رحیمی‌زنگنه صبح امروز در جمع خبرنگاران استان با اعلام جزئیات فراخوان همایش علمی پژوهشی امام رضا (ع) در آیینه ادبیات معاصر، گفت: این همایش شهریور ماه سال 93 برگزار می‌شود.

رحیمی‌زنگنه اظهار داشت: این همایش از سری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است که در شهریور ماه سال آینده همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود.

وی در خصوص محورهای پژوهشی این همایش عنوان کرد: همایش در دو بخش مطالعات نظری و مطالعات ادبی برگزار می‌شود.

به گفته این مسئول، اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، تبیین بازتاب سیمای امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی در آیینه ادبیات معاصر، جمع‌آوری، نقد و بررسی آموزه­های فرهنگ رضوی در ادبیات معاصر، شناخت ادب معاصر آیینی و متعهد در معرفی ابعاد شخصیت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی، نقد و بررسی جلوه‌های ادبی و هنری فرهنگ رضوی در آیینه ادبیات معاصر ایران، معرفی نقش امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی در تحول و تطور ادبیات معاصر ایران، موضوع­یابی، استعدادیابی و جهت­دهی به تحقیقات ادبی در زمینه‌های فرهنگ رضوی از جمله اهداف این همایش است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه متذکر شد: همایش در سه سطح اساتید، محققان و پژوهشگران و سطح دانشجویان و طلاب و سطح نوقلمان برگزار می‌شود و جوایز ویژه‌ای برای هر سطح در نظر گرفته شده است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فایل فراخوان به سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به آدرس Kermanshah.farhang.gov.ir مراجعه کنند. 

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول