اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته پژوهش صورت خواهد گرفت

برگزاری دوره مقاله‌نویسی و پژوهش در خارگ

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خارگ، از راه‌اندازی کارگاه مقاله‌نویسی، به مناسبت هفته پژوهش خبر داد.

برگزاری دوره مقاله‌نویسی و پژوهش در خارگ

به گزارش خبرگزاری فارس از خارگ، شکرالله پری‌غنچه صبح امروز در نشست هماهنگی هفته پژوهش اظهار کرد: اداره کتابخانه‌های عمومی جزیره خارگ، در راستای تقویت قدرت نگارش، به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان، اقدام به برگزاری نخستین دوره مسابقات مقاله‌نویسی با موضوعات مختلف خواهد کرد.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌هایی در این زمینه تصریح کرد: ما در دو زمینه اقدام به برگزاری این کارگاه‌ها و مسابقات خواهیم کرد که یک بخش مربوط به دانشجویان و طلاب است و بخش دیگر مربوط به فرهنگیان خواهد بود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خارگ خاطرنشان کرد: موضوع بخش اول که مربوط به دانشجویان و طلاب خواهد بود، با توجه به منویات و تاکید مقام معظم رهبری، مصادیق و راهکارهای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی را انتخاب کردیم و در همین زمینه نیز به پنج مقاله برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

پری‌غنچه عنوان داشت: در بخش دوم نیز موضوعات پژوهشی همچون، مهم‌ترین دلایل پایین بودن مطالعه غیردرسی در میان دانش‌آموزان و راهکارهای بالا بردن آن، نهادینه کردن روحیه تعاون و انفاق در بین دانش‌آموزان و جایگاه اصلاح الگوی مصرف میان قشر کودک و نوجوان در راستای تحقق حماسه اقتصادی را انتخاب کردیم که در این زمینه نیز به پنج مقاله برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به ساختار مقالات گفت: ساختار مقالات باید به ترتیب دارای عنوان، چکیده، کلمات کلیدی، مقدمه، بیان مسئله، روش تحقیق و یافته‌های پژوهش، بحث و نتیجه‌گیری و پیشنهادات باشد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خارگ اذعان داشت: امیدواریم برگزاری اینگونه کارگاه‌ها و مسابقات و البته در برنامه‌های بعدی با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ، گامی موثر در توسعه تحقیق و پژوهش در کشور باشد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول