اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان:

خاطرات رزمندگان زنجانی به صورت انیمشین ساخته می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان از ساخت انیمیشن خاطرات رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس خبر داد.

خاطرات رزمندگان زنجانی به صورت انیمشین ساخته می‌شود

علی مهدیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های بنیاد حفظ آثار استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در طول سال و در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های متنوعی در سطح استان‌ زنجان برگزار می‌کند.

وی به برنامه‌های بنیاد حفظ آثار برای توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضاهای علمی و آموزشی دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: در این زمینه درس آشنایی با دفاع مقدس در طول چهار سال و هشت ترم گذشته در سطح دانشگاه‌های استان ارائه می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه ارائه درس و تامین اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس بر عهده بنیاد حفظ آثار است، تصریح کرد: این درس در همه دانشگاه‌های آزاد، پیام‌نور و دانشگاه‌های سراسری استان ارائه می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس بیشترین همکاری را داشته است.

مهدیخانی با اشاره به اینکه انیمیشن خاطرات رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس ساخته می‌شود، گفت: مسئولان در ساخت فیلم‌های دینی و تاریخی در فضای سیاست‌گذاری کشورمان برای دفاع از اسلام و ذخیره فرهنگ ملت ایران تلاش کنند.

وی همچنین به برگزاری نمایشگاه‌های بسیج در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه‌ها به غنی‌سازی فرهنگ دفاع مقدس کمک می‌کند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان متذکر شد: در این نمایشگاه‌ها کتاب، عکس، تصاویر، اسناد و آثار رزمندگان اسلام، ایثارگران، جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشته می‌شود.

این مسئول در پایان اذعان داشت: این نمایشگاه‌ها با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول