اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان خبر داد

آغاز به کار کمیته گسترش معارف و ارزش های ناجا و دفاع مقدس در همدان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: کمیته گسترش معارف و ارزش‌های ماندگار نیروی انتظامی و دفاع مقدس در همدان آغاز به کار کرد.

آغاز به کار کمیته گسترش معارف و ارزش های ناجا و دفاع مقدس در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان محمد جواد زمردیان اظهار داشت: در پی ابلاغ سردار فرماندهی کل ناجا مبنی بر بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی برای گسترش معارف و ارزش‌های ماندگار انتظامی و دفاع مقدس و فرهنگسازی متناسب با این معارف و ارزش‌ها کمیته استانی گسترش معارف و ارزش‌های انتظامی و دفاع مقدس استان‌ها تشکیل شد.

وی ادامه داد: ابلاغیه مذکور توسط سردار دکتر بهمن کارگر ریاست حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور به استان‌ها اعلام شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان به تاکید سردار کارگر مبنی بر حضور ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌ها در این جلسات اشاره کرد و بیان داشت: اولین جلسه به ریاست فرمانده انتظامی استان برگزار و مقرر شد تا این کمیته هر 15 روز تشکیل جلسه دهد.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف مد نظر شورای عالی گسترش معارف و ارزش های ماندگار انتظامی و دفاع مقدس ضرورت داشت تا سند چشم‌انداز فعالیت‌های مشترک میان اداره کل حفظ آثار استان و فرماندهی انتظامی استان تنظیم و تدوین شود.

زمردیان با بیان اینکه از این رو جلسات مشترکی با حضور معاونت‌های فرماندهی انتظامی استان تشکیل شد گفت: وظیفه دست‌اندرکاران در مرحله اول برای رسیدن به سه روش کار تنظیم شده است.

وی این سه روش را گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، نشر معارف و ارزش‌های ماندگار انتظامی و افزایش خدمات و تعامل با جامعه ایثارگری ناجا خواند و خاطرنشان کرد: به یاری خدا شاهد تدوین و تنظیم سند چشم‌انداز بر اساس نظر کمیته خواهیم بود.

زمردیان در پایان اضافه کرد: امید است با حمایت‌های فرماندهی و هیئت رئیسه انتظامی استان امکان معرفی هرچه بیش تر نیروی انتظامی در قالب سه نیروی وقت ژاندارمری، کمیته انقلاب اسلامی و شهربانی بیش از پیش به وجود آید.

انتهای پیام/89002/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول