اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان قزوین خبر داد

انتشار کتاب با محوریت نقش زنان در دوران دفاع مقدس

مسئول بسیج جامعه زنان استان قزوین گفت: یکی از برنامه‌های پیش روی این سازمان انتشار کتابی با موضوع و محوریت نقش زنان در دوران دفاع مقدس است.

انتشار کتاب با محوریت نقش زنان در دوران دفاع مقدس

لیلا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی نشر کتاب با محوریت جمع‌آوری اطلاعات درباره نقش زنان در حوزه‌های مختلف دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های پیش روی این سازمان انتشار کتابی با موضوع و محوریت نقش زنان در دوران دفاع مقدس است.

وی هدف از نشر این کتاب را بررسی نقش زنان در حوزه‌های مختلف جنگ و روایت زندگی زنان در پشت جبهه دانست.

مسئول بسیج جامعه زنان استان قزوین نقش مادران در تربیت فرزندان شهید، نقش زنان پشتیبانی‌کننده، نقش صبر و ایثار زنان در جنگ، نقش هدایت‌کننده زنان محله در اعزام جوانان و نقش زنان امدادگر، بهیار و پرستار را از موضوعات مورد بررسی در این کتاب عنوان کرد.

رضایی خاطرنشان کرد: در روزهای 16 و 17 آذرماه پرسش‌نامه‌هایی میان مادران و زنان تأثیرگذار در دوران دفاع مقدس توزیع می‌شود و پرسش‌گران به جمع‌آوری اطلاعات می‌پردازند که در صورت همکاری‌های لازم پیش‌بینی می‌شود که گردآوری این اطلاعات تا پایان دی‌ماه سال جاری انجام شود.

این مسئول با اشاره به کتابی دیگر با عنوان شاهدان حقیقت بیان کرد: جمع‌آوری اطلاعات این کتاب از تیرماه سال 91 به همت بسیج جامعه زنان آغاز و از سوی خانم پروین ارسطو نگارش و ویرایش شد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان قزوین اضافه کرد: این کتاب به معرفی شهدای زن استان، مادران چند شهید، زنان امدادگر و خاطرات مادران شهید می‌پردازد که در صورت انجام ویرایش نهایی و چاپ، در آذرماه سال جاری در مرکز سازمان بسیج زنان به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/2667/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول