اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انتشارات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی:

سالنامه تحلیلی 8 سال دفاع مقدس چاپ و منتشر شد

مسئول ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی از چاپ و انتشار سالنامه تحلیلی هشت سال دفاع مقدس توسط انتشارات فخرالاسلام خبر داد.

سالنامه تحلیلی 8 سال دفاع مقدس چاپ و منتشر شد

بابک روزبه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: سالنامه تحلیلی هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک اثر پژوهشی حوزه جنگ به همت سعید وفایی‌مقدم در تیراژ دو هزار جلد توسط انتشارات فخرالاسلام به چاپ رسید.

وی تصریح کرد: این کتاب با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی و به قیمت 40 هزار ریال به چاپ رسیده است.

مسئول ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: نشست نقد این کتاب به همراه کتاب صخره‌های خاموش (خاطرات جانباز مصطفی کاظمی از فتح شیاکوه) در ایام دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

روزبه در بخش دیگری از سخنان خود از جمع‌آوری خاطرات دوران جنگ خبر داد و تصریح کرد: مدیریت ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس استان در راستای اهداف خود اقدام به ثبت خاطرات هشت سال دفاع مقدس نویسندگان شهرستانی کرده است که طی آن از تمام نویسندگان شهرستان‌های مختلف استان دعوت می‌شود در این زمینه همکاری لازم را با این معاونت داشته باشند.

به گفته وی این طرح با هدف حمایت از نویسندگان حوزه دفاع مقدس شهرستان‌ها به اجرا در می‌آید.

مسئول ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی همچنین از چاپ و انتشار کتاب بدترین خط یک خوشنویس در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: در این کتاب آثار برگزیده سه دوره جشنواره خاطره ‌نویسی دفاع مقدس استان چاپ و منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/87005/ل20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول