اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

کوهبنان بیشترین سرانه ورزشی را در سطح استانی دارد

فرماندار کوهبنان گفت: کوهبنان از جمله شهرستان‌هایی است که بیشترین سرانه ورزشی استان کرمان را در خود گنجانده است.

کوهبنان بیشترین سرانه ورزشی را در سطح استانی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید اداره ورزش و جوانان کوهبنان اظهار داشت: عرصه خدمت همیشه در حال تغییر و تحول بوده و مهم این است که به نیت خدمت وارد مجموعه کاری شده باشید و در حد توان و استعدادها خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

وی تصریح کرد: نتیجه تمام فعالیت‌ها و خدمتگزاری‌ها رضایت خداوند و توفیق دوباره خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرماندار کوهبنان خطاب به مسئولان بیان داشت: هیچ وقت از روی اعمال دیگری نمی‌توان رشد کرد و زیر سئوال بردن خدمات دیگران حرکت در خور شأن یک مسئول خدمتگزار در نظام مقدس جمهوری اسلامی  نیست.

متقی تصریح کرد: باید به این نکته توجه شود که هر شخصی در هر سمت و مسئولیت در حد توان خود برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر تلاش می‌کند.

وی اذعان داشت: مدیر جدید اداره ورزش و جوانان کوهبنان در صدد این باشد که هنر خود را به نمایش بگذارد و در زمینه کاری خود خلاقیت و نوآوری به خرج دهد و هر آنچه را که رسم خدمتگزاری است به جا آورد تا مشمول رضایت خداوند و مردم شود.

متقی با اشاره به بستر ورزشی شهرستان کوهبنان خاطر نشان کرد: کوهبنان از جمله شهرستان‌هایی است که بیشترین سرانه ورزشی استان کرمان را در خود گنجانده است.

وی ابراز داشت: سالن‌های ورزشی ساخته شده در چهار گوشه شهر و دیگر امکانات ورزشی کوهبنان ثمره فعالیت‌‌های افراد و مسئولینی است که در حیطه ورزش لباس خدمت به تن کرده‌اند و خروجی تمام این فعالیت‌ها تربیت قهرمانان استانی و کشوری است که این خود تربیت قهرمانان اخلاقی و فرهنگی را در پی داشته است.

این مسئول یادآور شد: نوجوانان و جوانان کوهبنانی با وجود محدودیت امکانات و مسیر ویژه شهرستان کوهبنان و همچنین کمبود بودجه در هیئت‌های ورزشی در بسیاری از زمینه‌ها فعال بوده‌اند و رتبه‌های استانی و کشوری زیادی را از آن خود کرده‌اند و بحث ورزش در کوهبنان به خوبی پیاده‌سازی شده است و اثرات مثبت آن در روحیه همکاری و صمیمیت مسئولان به خوبی نمایان است.

متقی گفت: مسئولان و کارکنان ادارات کوهبنان با هماهنگی به عمل آمده در دو شب در هفته در سالن‌های ورزشی شهرستان به انجام ورزش و حرکات ورزشی مبادرت می‌ورزند که این خود زمینه دوستی و تعامل بیشتر را فراهم کرده است.

وی از خدمات 40 ماه رضا رفیع‌زاده مدیر سابق اداره ورزش و جوانان کوهبنان تجلیل کرد و وی را فردی توانمند، خوش برخورد، پرتلاش و جدی در پیگیری امور دانست و ابراز امیدواری کرد: رفیع‌زاده در سمت جدید منشأ خدمات ارزشمند باشد.

متقی گفت: امید آن دارم که سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان کوهبنان با تعامل بیشتر و بهتر با ورزشکاران و مسئولان این شهرستان بتواند، زمینه تربیت ورزشکاران بیشتری را رقم بزند.

انتهای پیام/80016/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول