اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2 ویژه برنامه ورزشی در شاهرود اجرا شد

دو ویژه برنامه ورزشی با حضور بسیجیان و آحاد مردم در شاهرود اجرا شد.

2 ویژه برنامه ورزشی در شاهرود اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، پیش از ظهر امروز همایش «بسیج، اقتدار و ورزش» به همت بسیج مساجد و محلات خاتم‎الانبیا (ص) شاهرود برگزار شد.

مسئول برگزاری این همایش اظهار کرد: همایش بسیج، اقتدار و ورزش در گرامیداشت هفته بسیج در سال ورزشی مسجد الهادی شهرک البرز شاهرود برگزار شد.

ناصر یکتاپرست افزود: در این همایش، بیش از 100 نفر از بسیجیان پایگاه که متشکل از ورزشکاران گروه‏های رزمی و دفاع شخصی ذوالفقار بودند، شرکت کردند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به نقش بسیج در سال‎های پس از پیروزی انقلاب و نقش جوانان و نوجوانان در بسیج و تأثیرگذاری آن، این همایش در راستای بزرگداشت این تفکر برپا شد.

یکتاپرست تصریح کرد: سلامت جسم و ورزش یکی از عوامل اصلی شادابی و طراوت جسم و روح است که برای بسیج و بسیجیان که نیروی فعال جامعه هستند از واجبات است.

در این همایش، ورزشکاران به اجرای برنامه‎های ورزشی و دفاع شخصی پرداخته و آمادگی خود را نشان دادند.

برگزاری همایش پیاده‎روی ورزشکاران شاهرودی

همچنین همایش پیاده‎روی و کوهپیمایی بسیج ورزشکاران شاهرود برگزار شد.

مسئول کانون بسیج ورزشکاران شاهرود در این ارتباط اظهار کرد: در گرامیداشت هفته بسیج، همایش پیاده‎روی و کوهپیمایی بسیجیان هیئت آمادگی جسمانی بسیج ورزشکاران شاهرود برگزار شد.

حسین ناظمی افزود: در این همایش، بیش از 100 نفر از ورزشکاران بسیجی هیئت آمادگی جسمانی مسیر پارک بلوار، جاده سلامتی در ارتفاعات شاهرود تا حرم شهدای گمنام را پیاده‎روی و کوهپیمایی کردند.

وی تصریح کرد: در پایان این همایش، شرکت‏کنندگان با حضور در حرم شهدای گمنام ضمن غبارروبی و عطرافشانی عهدی دوباره با شهدای بسیج بستند و زیارت عاشورا را در جوار پنج شهید گمنام برگزار کردند.

ناظمی همچنین با اشاره به دیگر فعالیت‏های کانون بسیج ورزشکاران شاهرود در هفته بسیج گفت: دیدار با خانواده شهدای ورزشکار بسیجی شاهرود، برپایی زیارت عاشورا در هیئت‏های ورزشی، دیدار با رئیس اداره تربیت بدنی و جوانان شهرستان از جمله برنامه‏های اجرایی بود که برگزار شد.

مسئول کانون بسیج ورزشکاران شاهرود خاطر نشان کرد: برگزاری مصاحبه تخصصی مربیان صالحین حلقه‎های بسیج ورزشکاران توسط تعلیم و تربیت بسیج سپاه و همکاری در برگزاری رالی کشوری خانوادگی و مسابقات والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور در شاهرود را از دیگر برنامه‎ها برشمرد.

وی بیان کرد: برگزاری همایش دوچرخه‏سواری و برگزاری جلسه شورای اندیشه و هم‎فکری کانون و دیدار با پیشکسوتان بسیجی ورزش شاهرود از دیگر برنامه‎های انجام شده در این هفته است.

ناظمی تأکید کرد: ورزشکاران شاهرود اکثراً بسیجی هستند و ما قریب به یک هزار و 100 نفر بسیجی ثبت در سامانه بسیج داریم که این رکوردی در سطح استان و کشور است و این‎ها همه به همت ورزشکاران بسیجی و حضور فعالانه آنها در برنامه‏های بسیج است.

انتهای پیام/2249/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول