اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو صورت گرفت

برگزاری نخستین همایش گردشگری ورزشی در زاهدان

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی سیستان و بلوچستان گفت: نخستین همایش گردشگری ورزشی با حضور جمع کثیری از دانشجویان به مناسبت گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو در زاهدان برگزار شد.

برگزاری نخستین همایش گردشگری ورزشی در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری ورزش سیستان و بلوچستان، عباس سلامتی اظهار داشت: این همایش با حضور مسئولان دانشگاهی، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت ورزش‌های همگانی استان در محل اردوگاه تفریحی و سیاحتی فاطمه الزهرا با حضور بیش از 300 نفر از دانشجویان خانم برگزار شد.

وی ضمن تبریک روز دانشجو، با اشاره به اهمیت گردشگری ورزشی در پویایی استعدادها و ظرفیت‌های گردشگری ورزشی در استان بیان داشت: گردشگری ورزشی در دنیا امروز نقش بسزایی در تامین اقتصاد جوامع ایفا می‌کند و هدف کمیته گردشگری استان معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری ورزشی استان پهناور سیستان و بلوچستان است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی سیستان و بلوچستان افزود: گردشگری ورزشی سهم بسزایی در ترویج و اشاعه فرهنگ ورزش و گردش در طبیعت و از سویی تامین اقتصاد و معیشت ساکنان یک منطقه گردشگری ایفا می‌کند.

مسئول کمیته گردشگری استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک روز دانشجو، به جذب درامدهای عظیم با ‌فعالیت‌      ه ای مهم گردشگری که بنا به شرایط مختلف به عنوان یک منبع مهم درآمد مورد توجه قرار گیرد گردشگری ورزشی است.

رضا جلیلوند افزود: در بعضی جوامع ورزش به تنهایی بیش از 25 درصد از کل درآمد ناشی از گردشگری را شامل می‌شود و به دلیل نقش مهمی که از نظر اقتصاد و سیاسی ایفا می‌کند به یک موضوع کاملاً استراتژیک برای کشورها مبدل شده است.

وی خاطرنشان کرد: استان سیستان و بلوچستان، با داشتن استعدادها و ظرفیت‎های طبیعی و همچنین زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی از جمله غنی‌ترین مناطق ایران است که توان جذب گردشگران بسیاری را دارد.

در پایان این همایش  به 15 نفر از دانشجویان هدایایی به قید قرعه اهداء شد. 

انتهای پیام/75005/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول