اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مجمع

روسای 5 هیئت ورزشی مازندران معرفی شدند

رئیس کارگروه توسعه ورزش قهرمانی مازندران گفت: با برگزاری مجمع عمومی پنج هیئت ورزشی در استان رئیس خود را شناختند.

روسای 5 هیئت ورزشی مازندران معرفی شدند

مسعود آقاتبار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: با حضور رئیس، دبیر فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضا مجمع رشته‌های مختلف ورزشی پنج هیئت ورزشی مازندران در ساری مشخص شدند.

وی تصریح کرد: در مجمع جدید هیئت‌های ورزشی عباد دلیلی در کبدی، علی اصغر عباس‌پور در بیلیارد و بولینگ، مجتبی قدمی در جودو، حسن ابراهیمی در کاراته و محمدرضا رنجبر در گلف به عنوان پنج رئیس جدید هیئت‌های ورزشی در استان مشغول فعالیت شدند.

آقاتبار با اشاره به اینکه تا پایان سال 92 چند مجمع عمومی دیگر  رئیس خود را خواهند شناخت، ابراز داشت: در یک سال گذشته با برگزاری 15 مجمع عمومی در ورزش استان روسای هیئت‌های مربوطه مشخص شدند.

رئیس کارگروه توسعه ورزش قهرمانی مازندران در پایان افزود: برای انتخاب رئیس هیئت فراخوان به روزنامه داده و پس از مهلت هفته‌ای به کاندیداها برای ثبت‌نام و ارائه برنامه چهارساله و تحویل مدارک پس از  تائید صلاحیت کاندیداها با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان رئیس هیئت ورزشی با رای اعضا مجمع معرفی می‌شود.

انتهای پیام/86005/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول