اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر کرج:

استان البرز می‌تواند قطب ورزشی کشور باشد

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به ظرفیت‌های خوب استان البرز گفت: این استان می‌تواند به عنوان قطب ورزشی کشور شناخته شود.

استان البرز می‌تواند قطب ورزشی کشور باشد

بهنام محمودی که از قهرمانان ملی و پیشکسوت ورزشی به شمار می‌آید، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: استان البرز دارای توانمندی‌های بسیاری در رشته‌های مختلف ورزشی بوده و همواره قهرمانان بزرگی را به کشور معرفی کرده است.

وی تصریح کرد: اگر نگاهی به تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف داشته باشیم درمی‌یابیم که استان البرز همواره در اکثر تیم‌های ملی نماینده داشته و این ورزشکاران با امکانات محدود تربیت یافته‌اند.

*بسیاری از ورزشکاران البرزی در تیم‌های تهرانی حضور دارند

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: اکثر ورزشکاران البرزی در تیم‌های مختلف به ویژه تیم‌های تهرانی بازی می‌کنند.

محمودی ادامه داد: این امر نقطه قوت استان البرز به شمار آمده و نشان‌دهنده توانمندی این استان برای پرورش بازیکنان حرفه‌ای است، به شرط آنکه از تجربیات و توانمندی‌های این ورزشکاران به درستی برای توسعه ورزش استان استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه استان البرز جایگاه خوبی در ورزش کشور دارد، گفت: اگر بتوانیم از استعدادها و توانمندی‌های موجود بهتر استفاده کنیم، به طور قطع استان البرز تبدیل به قطب ورزشی کشور می‌شود.

*جذب سرمایه‌ بخش خصوصی مهم‌ترین نیاز ورزش البرز

محمودی در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین نیاز ورزش استان البرز چیست، گفت: مهم‌ترین نیاز ما در حوزه مالی است و باید راهکارهای بیشتری را برای جذب اعتبارات ویژه ورزشی به ویژه در بخش خصوصی امتحان کنیم.

وی تصریح کرد: بخش خصوصی در استان البرز علاقه‌مند به حضور در ورزش و سرمایه‌گذاری در این زمینه است، اما باید زیرساخت‌های لازم برای حضور سرمایه‌گذاران خصوصی را فراهم کنیم که مشکل اصلی استان البرز عدم فراهم بودن این زیرساخت‌ها است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: این موضوع در دستور کار شورای شهر کرج در دوره چهارم قرار دارد و تلاش‌هایی از سوی اعضای شورا در حال انجام است؛ امیدواریم با اصلاح قوانین و همچنین ایجاد زیرساخت‌های لازم بتوانیم در این حوزه خدماتی را به مردم استان البرز ارائه کنیم.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول