اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سالن ورزشی شهید هاشمی‌نژاد افتتاح شد

همزمان با مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره رقابت‌های کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد در بهشهر، سالن ورزشی مزین به نام این شهید بزرگوار، پس از گذشت بیش از 20 سال به بهره‌برداری رسید.

سالن ورزشی شهید هاشمی‌نژاد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، عصر امروز با حضور سیدمناف هاشمی معاون توسعه، برنامه‌ریزی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، ربیع فلاح ‌جلودار استاندار مازندران، رسول خادم سرپرست فدراسیون کشتی، پرویز عالی سرپرست تیم ملی جوانان، احمد سعادتمند مدیر‌کل ورزش و جوانان مازندران، امام جمعه، فرماندار، نماینده، مسئولان ادارات و نهادهای بهشهر و جمع زیادی از علاقه‌مندان به کشتی، همزمان دو افتتاحیه در سالن شهید هاشمی‌نژاد برگزار شد.

افتتاحیه نخست، مربوط به یازدهمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی‌نژاد است که بیش از 150 کشتی‌گیر در قالب 11 تیم از ایران و جمهوری‌های ارمنستان و داغستان شرکت دارند.

افتتاحیه دوم، بهره‌برداری رسمی از سالن ورزشی شهید هاشمی‌نژاد محل برگزاری این دوره از رقابت‌هاست، سالن مذکور با صرف 1.1 میلیارد تومان از هزینه‌های ملی و استانی با ظرفیت 2 هزار و 500 نفر، ساخته شد.

مراحل ساخت سالن چند منظوره شهید هاشمی‌نژاد در سال 72 آغاز شد و اکنون بیش از 20 سال از آن تاریخ می‌گذرد در واقع باید گفت این سالن 20 ساله متولد شد، اما توانست بخش مهمی از دغدغه مسئولان در بخش برگزاری مسابقات را رفع کند.

در مراسم افتتاحیه سالن و جام شهید هاشمی‌نژاد، استاندار مازندران با تبریک این دو رویداد مهم در عرصه ورزش، گفت: با برنامه‌ریزی‌های خوب و اساسی، توجه بیش‌تری به ورزش قهرمانی و همگانی استان مازندران می‌شود.

سیدمناف هاشمی، معاون توسعه، برنامه‌ریزی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم، گفت: در بودجه سال 93 با کمک نمایندگان مجلس، اعتبار بیش‌تری در بخش ورزشی تصویب شود.

به گزارش فارس، در پایان، رژه تیم‌های شرکت‌کننده در یازدهمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی‌نژاد انجام شد.

انتهای پیام/86001/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول