اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه کردستان اعلام کرد

اجرای طرح زمستانی با 104 تیم ثابت و سیار پلیس در کردستان

رئیس پلیس راه استان کردستان از فعالیت 104 تیم ثابت و سیار پلیس راه در اجرای طرح زمستانی امسال در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

اجرای طرح زمستانی با 104 تیم ثابت و سیار پلیس در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رمضان نادری پیش از ظهر امروز در رزمایش آغاز طرح زمستانی پلیس راه و راهور فرماندهی انتظامی استان کردستان در سنندج اظهار کرد:‌ بیش از 350 نیرو در قالب 104 تیم ثابت و سیار در طرح زمستانه امسال در سطح جاده‌های استان فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه طرح زمستانه امسال متفاوت‌تر از سال گذشته اجرا می‌شود، اضافه کرد:‌ با توجه به شرایط سخت آب و هوایی استان و پیش‌بینی‌های درازمدت هواشناسی در زمینه داشتن زمستانی سرد و پربارش طرح امسال نسبت به سال گذشته متفاوت‌تر است.

رئیس پلیس راه استان کردستان خاطرنشان کرد: تجربه سخت زمستان در سال‌های گذشته موجب شد با برنامه‌ریزی دقیق‌تری و بکارگیری تیم‌های عملیاتی بیشتری برای کنترل وضعیت جاده‌های استان در طرح زمستانه امسال گام برداریم.

نادری با بیان اینکه رانندگی در فصل زمستان در جاده‌ها با سایر فصول بسیار متفاوت و سخت است، بیان داشت: در فصول سرد سال با توجه به مشکلاتی همچون یخ‌زدگی جاده‌ها رانندگان باید با دقت و صبر و حوصله بیشتری حرکت کنند.

به گفته وی، اجرای درست قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، ارتقای فرهنگ رانندگی و توجه به هشدارها و علائم پلیس راه از مهم‌ترین عوامل کاهش آمار تصادفات و مرگ و میر ناشی از تصادفات جاده‌ای و درون شهری است.

رئیس پلیس راه استان کردستان با بیان اینکه طرح زمستانه امسال از هفته گذشته به صورت عملی در جاده‌های استان آغاز شده است، گفت: طی چند روز اخیر با وجود بارش‌های شدید با تلاش تمامی عوامل ادارات و دستگاه‌های مختلف طرح زمستانی هیچ تلفاتی نداشته‌ایم.

نادری به وجود 24 گردنه فر‌گیر به طول 20 کیلومتر در سطح استان اشاره کرد و افزود: قطعاً اجرای این طرح در استانی همچون کردستان که راه‌های آن اغلب کوهستانی و برف‌گیر است به مراتب سخت‌تر از سایر استان‌ها است.

به گفته وی، خوشبختانه با تلاش تمام عوامل بیش از 5 هزار نفر در جاده‌های استان اسکان داده شده‌اند.

رئیس پلیس راه استان کردستان تصریح کرد: در طرح زمستانه امسال نیز به منظور انجام درست وظایف شرح وظایف هر دستگاه به صورت شفاف مشخص شده است.

نادری خاطرنشان کرد: امیدواریم با تدابیر و برنامه‌ریزی‌هایی که در این راستا انجام شده بتوانیم این طرح را با موفقیت هرچه بیشتر اجرا و به پایان برسانیم.

رزمایش مجریان طرح زمستانی پلیس راه و راهور فرماندهی انتظامی استان کردستان ظهر امروز با حضور مسئولان ادارات کل حمل و نقل و پایانه، راه و شهرسازی و راهداران، هلال‌احمر، اورژانس و امدادگران، یگان امداد، آتش‌‌نشانی و امداد خودرو در سنندج آغاز شد.

انتهای پیام/79002/صا40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول