اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی:

دوره بازآموزی طرح امداد و نجات زمستانی در ساوه برگزار می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از برگزاری دوره بازآموزی طرح امداد و نجات زمستانی در ساوه خبر داد.

دوره بازآموزی طرح امداد و نجات زمستانی در ساوه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مرتضی سلیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دوره آموزشی طی روزهای 15 و 16 آذر‌ماه با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این دوره 120 نفر از پرسنل و امدادگران جمعیت هلال احمر به مدت دو روز آموزش‌های لازم را در زمینه امداد و نجات زمستانی فرا می‌گیرند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: این دوره با توجه به در پیش بودن طرح امداد و نجات زمستانی هلال احمر برگزار می‌شود.

سلیمی با بیان اینکه طرح ویژه امداد زمستانه از 15 آذرماه به اجرا گذاشته می‌شود، اظهار کرد: این طرح در 10 پایگاه ثابت امداد و نجات، 7 پایگاه سیار و یک پایگاه امداد هوایی به اجرا در می‌آید.

وی افزود: در این طرح بیش از 100 نفرروز به منظور امداد‌رسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی حوادث جاده‌ای و در راه ماندگان به کار گرفته خواهند شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: 9 شعبه جمعیت هلال احمر در استان به صورت 24 ساعته در طرح زمستانی امداد، به خدمت‌رسانی مشغول خواهد بود.

به گفته وی، طرح امداد زمستانی با به‌کارگیری 20 دستگاه آمبولانس، خودرو عملیاتی و تجهیزات کامل امداد و نجات با همکاری دستگاه‌هایی چون اورژانس، نیروی انتظامی و راه و شهرسازی به اجرا درخواهد آمد.

انتهای پیام/87009/ز20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول