اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره راه و شهرسازی ملایر خبر داد

اجرای طرح زمستانی از 15 آذرماه در ملایر

سرپرست اداره راه و شهرسازی ملایر از اجرای طرح زمستانی از 15 آذر ماه سال جاری تا فروردین ماه سال آینده در ملایر خبر داد.

اجرای طرح زمستانی از 15 آذرماه در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، آرش آزادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرستان ملایر به عنوان یکی از محورهای مواصلاتی غرب کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: ملایر 900 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد.

وی با بیان اینکه در این زمینه تاکنون اقدامات گسترده‌ای در حوزه راهداری شهرستان انجام شده، افزود: همه ساله با شروع فصل زمستان برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای طرح زمستانی انجام می‌شود.

سرپرست اداره راه و شهرسازی ملایر از ذخیره‌سازی بیش از 7 هزار تن ماسه و نمک برای طرح زمستانی امسال خبر داد و گفت: این طرح از 15 آذرماه آغاز و تا 15 فروردین ماه سال 93 ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در این زمینه 45 دستگاه خودرو و تجهیزات با 76 نفر نیروی انسانی مجهز شده و فعالیت خود را با اجرای طرح آغاز خواهند کرد.

آزادی از آمادگی کامل راهدارخانه‌های ملایر در طرح زمستانی خبر داد و گفت: پنج راهدارخانه شهید افزا در محور ملایر ـ همدان، زنگنه در محور ملایر ـ اراک،  یونس در محور ملایر ـ بروجرد و راهدارخانه آورزمان در مسیر ملایر ـ نهاوند  آمادگی کامل برای انجام خدمات‌رسانی در طرح زمستانی امسال دارند.

وی از اتمام عملیات روکش آسفالت محور ملایر ـ همدان خبر داد و گفت: روکش آسفالت این محور در دو لایه اجرا شده  که شامل یک لایه آسفالت رگلاژی و یک لایه آسفالت رویه است و در بهبود روند تردد خودروها تأثیر زیادی دارد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی ملایر یادآور شد: این پروژه به طول 9.8 کیلومتر و عرض متوسط 9.6 متر در باند رفت و از تقاطع ازندریان تا تقاطع طاسبندی انجام شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: 50 کیلومتر از بزرگراه ملایر ـ همدان در حوزه استحفاظی این شهرستان واقع است که با توجه به نیاز برخی مقاطع دیگر به روکش، نیازمند تأمین اعتبار هستیم.

انتهای پیام/89013/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول