اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

پرداخت کمک موردی ویژه به 1000 مددجوی زنجانی

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از پرداخت کمک موردی ویژه به یک‌هزار خانوار مددجوی زنجانی خبر داد.

پرداخت کمک موردی ویژه به 1000 مددجوی زنجانی

اصغر پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان زنجان سرفصل‌های مختلف حمایتی را در حمایت از خانواده های زیر پوشش این نهاد انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه عمده اقدامات حمایتی کمیته امداد ارائه خدمات فرهنگی، پرداخت مستمری به مددجویان، اشتغالزایی برای مددجویان زیر پوشش برگزاری دوره‌های آموزشی برای مددجویان و ارائه خدمات مشاوره‌ای به جامعه هدف است، اضافه کرد: برخی از خدماتی که به مددجویان ارائه می‌شود، با مشارکت و همکاری خیرین نیز همراه می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان در ادامه با بیان اینکه کمیته امداد علاوه بر خدمات مذکور نسبت به پرداخت کمک‌های موردی ویژه نیز اقدام می‌کند، افزود: این کمک‌ها برای حل مشکلات فوری مددجویان پرداخت می‌شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه طی هشت ماهه گذشته به یک‌هزار خانوار مددجوی زنجانی کمک موردی ویژه پرداخت شده، تصریح کرد: مبلغ هزینه شده در این زمینه یک میلیارد و 838 میلیون ریال است.

پناهی خاطرنشان کرد: کمک‌های موردی ویژه برای رفع مشکلات فوری مددجویان پرداخت شده است که شامل مشکلات معیشتی، فرهنگی، تحصیلی و ... است.

* پرداخت کمک هزینه تغذیه به 234 کودک زنجانی

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه از پرداخت کمک هزینه تغذیه به کودکان زیر شش سال خبر داد و گفت: این اقدام حمایتی به منظور تامین سلامت جامعه هدف انجام می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه وجود سوءتغذیه در کودکان یکی از مسائل مهم در رشد آنها محسوب می‌شود، افزود: مسئولان کمیته امداد زنجان در راستای برطرف کردن سو تغذیه در کودکان زیر شش سال اقدام به پرداخت کمک هزینه تغذیه‌ای برای این کودکان کرده است.

پناهی با بیان اینکه رشد نارس کودکان در سنین خردسالی موجب به وجود آمدن اختلالات جسمی در سنین بزرگسالی می‌شود، متذکر شد: کمیته امداد نیز به منظور کمک به سالم‌سازی کودکان اقدام به پرداخت کمک هزینه تغذیه به گروه هدف می‌کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در هشت ماهه گذشته از سال‌جاری 234 کودک زنجانی از کمک هزینه‌های تغذیه این نهاد بهره‌مند شده‌اند، اذعان داشت: مبلغ هزینه شده در این زمینه 704 میلیون ریال است که به ازای هر کودک 300 هزار ریال است.

انتهای پیام/73005/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول